اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
فرماندار اهواز:
اسماعیل ارزانی بیرگانی گفت: برپایی نمایشگاه ها فرصتی برای تقویت فضای فرهنگی استان است.
 فرماندار اهواز گفت: ارگان های دولتی در خصوص نمایشگاه کتاب خوزستان کوتاهی کردند چراکه باید با وارد کردن مردم به عرصه نمایشگاه فضای فرهنگی استان را تقویت می کردند. 

 اسماعیل ارزانی بیرگانی گفت: با توجه به اینکه تعداد کتابفروشی های اهواز کم است برپایی نمایشگاه ها فرصتی برای تقویت فضای فرهنگی استان است.

ارزانی بیرگانی افزود: فرهنگ بدون کتاب وجود ندارد و وقتی کتاب رشد کند شاهد تعالی و ارتقای فرهنگ خواهیم بود. این امر به آسانی مهیا نمی شود و نیازمند حضور همه ارگان های دولتی است که پای کار بیایند و در کنار اداره ارشاد خوزستان به فضای فرهنگی استان کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر محیط سالم فرهنگی در هر جامعه به وجود آید فرهنگ کتاب خوانی گسترش خواهد یافت. بنابراین باید برای حرکت به این سمت تلاش کنیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
comment
0
0
comment درود بر فرماندار عزیز اهواز ما نیز موافق عرایض تانم اداره کل ... که از بانیان و حامیان فرهنگ باید باشد متاسفانه بدون اطلاع رسانی قبلی اخر وقت اداری چهارشنبه اقدام به چسباندن برگه ای کوچک درخصوص بن کتاب نمایشگاه کرد که اغلب همکاران موفق به دریافت بن کتاب و این مشوق نشدند لطفا پیگیری بفرمایید بازخواست کنید که چرا چنین جفا میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار