اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از کسب رتبه اول این اداره کل در گروه خود دربرگزاری همایش های بصیرت عاشورایی کشور در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام 'سیدمحمد طباطبایی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه انتخاب اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان به عنوان اداره برتر در گروه دوم به دلیل کیفیت بالای برگزاری این همایش در استان بوده است، افزود: 'رهروان زینبی' در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی(ع) ، 'لبیک یا حسین' بارگاه امامزاده حیدر بهبهان و 'احلی من العسل' در حرم مطهر سبزقبا(ع)در دزفول مهم ترین برنامه هایی بوده که این اداره کل در 12 روز اول محرم با استقبال کم نظیر مردم برگزار کرد.

وی با بیان اینکه اداره های کل اوقاف و امور خیریه کشور با توجه به سطح درآمد، بقاع متبرکه و موقوفات به سه گروه تقسیم می شود، گفت: بر این اساس خوزستان با توجه به بقاع موجود و تعداد موقوفاتی که دارد در گروه دوم این دسته بندی قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به برنامه های هفته وقف امسال گفت: در هفته وقف که از 29آذر ماه تا پنج دی می باشد 15برنامه فرهنگی مرتبط با وقف و فرهنگ وقف در سراسر استان برگزار می شود.

وی به ظرفیت های وقف در استان و لزوم همگانی کردن آن اشاره کرد و گفت:وقف موهبتی است الهی که اگر چنانچه به درستی تبیین و فرهنگ سازی شود می تواندبرای کشور و کل جامعه گره گشا باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار