اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (حضوری) و ( آموزش های خاص- حین کار غیرحضوری ) دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 1393 از روز سه شنبه مورخ 9/10/93 آغاز می گردد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ( حضوری ) و ( آموزش های خاص- حین کار غیر حضوری ) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بهمن ماه 1393 که منحصراً اینترنتی می باشد از روز سه شنبه مورخ 9/10/93 آغاز و در روز دوشنبه 15/10/93 پایان می پذیرد. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خوزستان دکتر حسین زاده با این خبر افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در این دوره از پذیرش با ظرفیت حدوداً 2350 نفر در 51 کد رشته محل در چهار گروه صنعت، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و کشاورزی دانشجو می پذیرد. لذا کلیه متقاضیان می توانند در مهلت در نظر گرفته شده و با تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
حسین زاده رئیس دانشگاه اظهار داشت: مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (حضوری) و (آموزش های خاص- حین کار غیر حضوری) دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت الکترونیکی انجام می شود، لذا داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال می باشد، نسبت به خرید و ثبت نام اقدام نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار