شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
قدردانی فرماندارآبادان ازرسانه ها
شهبازی افزود: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان، ورزشکاران و عشایر منطقه شکوه خاصی به این آئین بخشیده بود که از این بابت از تمامی مردم آبادان قدردانی می کنم.

 معاون  استاندار و فرماندار ویژه آبادان با قدردانی از تلاش رسانه های جمعی نسبت به پوشش مناسبت آیین ششمین سالگرد ارتحال آیت الله جمی گفت: این آئین اوج انسجام ، نظم و انضباط سیاست گذاریهای مسوولان را به نمایش گذاشت.

 عزیزاله شهبازی از تشکیل جلسات مختلف و برنامه ریزهای متفاوت تر از سالهای گذشته مسوولان به عنوان دلیل این انسجام و نظم خواند و افزود: در این راستا تصمیم استاندار خوزستان برای حضور آیت الله سید حسن خمینی، شخصیتی متفاوت تر از سالهای گذشته در این آئین  خود مبین تدبیری جدید و نو برای ایجاد روحیه ای با نشاط  در میان مردم بود.

 وی  افزود: حضور اقشار مختلف مردم  به ویژه نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجویان، ورزشکاران و عشایر منطقه  شکوه خاصی به این آئین بخشیده بود که از این بابت از تمامی مردم آبادان قدردانی می کنم.
وی تصریح کرد: خوشحالیم از آنکه  وعده ای را که به مردم آبادان در جهت برپایی آئینی متفاوت تر و در فضایی توام با همدلی، اتحاد و همبستگی  بود را به منصه ظهور رساندیم .
 وی با قدردانی از خبرنگاران رسانه های ارتباط جمعی اعم از صدای و سیما، خبرگزاریها و مطبوعات در پوشش مناسب آئین و کمک های دستگاه های اجرایی و خدماتی یادآور شد: در حقیقت تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه در جهت برقراری انضباط و امنیت آئین و مشارکت مردم و همگامی و همراهی مسوولان با مردم  خود حماسه ای بی نظیر بود که بار دیگر توسط مردم فهیم و همیشه در صحنه آبادان خلق شد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور مردم و مسوولانی که از سایر شهرهای استان خوزستان به این آئین آمده بودند، گفت:  بیت آیت الله جمی و همچنین همراهان و شخص آیت الله سید حسن خمینی از بابت نظم، انضباط و همراهی مردم و مسوولان در برپایی آئین باشکوه ششمین سالگرد ارتحال آیت الله جمی قدردانی و تشکر کردند.
 شهبازی افزود: هر اجتماعی که به عمران  شهری و عزت مردمی بینجامد مورد تایید ما است و در آینده نیز برنامه هایی از این دست را که سبب پیشبرد جامعه می شود، خواهیم داشت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار