شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون بهداشت دانشگاه در اجراء و پیشبرد برنامه های ارتقاء نرخ باروری کلی تقدیر و تشکر به عمل آورد.
دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و معاون بهداشت دانشگاه در اجراء و پیشبرد برنامه های  ارتقاء نرخ باروری کلی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، دکتر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت اجراء و پیشبرد برنامه های مرتبط با سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در راستای ارتقای نرخ باروری کلی، از زحمات و تلاش های دکتر اسماعیل ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر سعید سیدیان معاون بهداشت دانشگاه و دکتر قاسمی مدیر گروه سلامت خانواده معاونت بهداشت تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از متن نامه معاون بهداشت وزارت خطاب به دکتر اسماعیل ایدنی، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آمده است:
 
جناب آقای دکتر اسماعیل ایدنی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

بدینوسیله از حمایت ها و اقدامات ارزشمند جناب عالی و جناب آقای دکتر سید سعید سیدیان، معاون محترم بهداشت و نیز تلاش های بی شائبه مدیر گروه محترم سر کار خانم دکتر قاسمی و کارشناسان محترم سلامت خانواده آن حوزه در اجراء و پیشبرد برنامه های مرتبط با سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در راستای ارتقاء نرخ باروری کلی، قدردانی به عمل می آید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
comment
0
0
comment جناب دكتر سياري
افزايش نرخ باروي به جاي خود
در زمينه افزايش امكانات بهداشتي و درماني در بخش هاي نورادان و كودكان چه كارهايي در استان انجام شده است به مدير خوزستان بفرماييد توضيح دهند
كدام بخش ها گسترش يافته؟كدام متخصصين و دستگاههاي تخصصي افزايش يافته است؟
بهتر است سري به مراكز درماني و بهداشتي برنيد و از نزديك مشاهده نماييد مردم دچار چه مشكلاتي هستند
اين جالب نيست مسولان قدر همديگر باشند پس جايگاه مردم در اين خصوص كجاي بازي است؟؟؟؟؟؟
عصر ها در شهر اهواز سري به پزشكان متخص كودكان بزنيد ببينيد چه خبر است و چند ساعت بايد در نوبت ها ماند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وضعيت دوا و دارو و قيمت ها به چه شكل است و صدها مشكل ديگر..........
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار