شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۱۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان به اتفاق شهردار طی دو ساعت بازدید که از پروژه های عمرانی سطح شهرداشته، اظهار داشتند که مهندس کرمی نژاد، شهردار دزفول با وجود کمبود اعتبارات ،اقدامات قابل توجه و بی نظیری در دزفول انجام داده است که زحمات ایشان قابل تحسین و تقدیر است و عملکرد ایشان را خوب ارزیابی نموده است.
به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول، مشاور استاندار و مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری با حضور در شهر دزفول ،  طی نشست دو ساعته ای که با حضور شهردار محترم دزفول، مهندس کرمی نژاد ، اعضای محترم شورای شهر و مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد ضمن ادای احترام به مقام والای شهدای 8 سال دفاع مقدس دزفول ، با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت و دستور استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی مبنی بر تسریع و رسیدگی به امور شهروندان و تلاش در انجام امور زیربنایی را به مسئولان شهر بخصوص شهردار دزفول ابلاغ نمودند.

ایشان ضمن استماع مشکلات و معضلات شهر که توسط اعضای شورای شهر و شهردار دزفول مطرح شد به بررسی مطالب پرداختند.

سیدنور مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان در جمع بندی سخنانشان در این جلسه قول دادند که ان شاء الله تمامی مشکلات و کمبودهای مربوط به شهر دزفول را دسته بندی نموده و در اولین فرصت خدمت استاندار محترم بیان می نمایم.

وی هدف اصلی بازدید از شهر دزفول را شناخت کمبودها و آشنایی با مشکلات و ایجاد راهکارهای مناسب جهت از بین بردن معضلات بیان کرد.
بعد از اتمام جلسه ، مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان به اتفاق شهردار طی دو ساعت بازدید که از پروژه های عمرانی سطح شهرداشته، اظهار داشتند که مهندس کرمی نژاد، شهردار دزفول با وجود کمبود اعتبارات ، اقدامات قابل توجه و بی نظیری در دزفول انجام داده است که زحمات ایشان قابل تحسین و تقدیر است و عملکرد ایشان را خوب ارزیابی نموده است.

مهندس کرمی نژاد نیز حین بازدید از پروژه ها گزارشاتی پیرامون چگونگی روند کارها به مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی استانداری اعلام داشتند و در ادامه سید نور از سرعت و پیشرفت پروژه های در دست احداث ابراز خرسندی کردند و خواستار تهیه گزارش جامع از مشکلات و معضلات شهری برای انعکاس به استاندار محترم شدند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
انتشار یافته: ۵
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
comment
1
2
comment درود بر سردار سید نور مدیر کل شجاع و یادگار دفاع مقدس استان خوزستان.
comment
موسویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
comment
0
1
comment جناب آقای سید نور از مدیران قوی و توانمند استان خوزستان هستند، الحق ایشان به دلیل دلبستگی به خاک خوزستان در استان ماندگار شده اند و گرنه ظرفیت های بسیاری برای این مدیر ایثارگر در پایتخت موجود می باشد
comment
نوید حقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
comment
0
1
comment با سلام.
لطفا سایت محترم شوشان یک گزارش مفصلی از خروجی ها و نتایج بدست آمده از مطالب منتشر شده از مدیران استانی (علی الخصوص سامد و بازرسی) که مرتب اخبارشون در صدر سایت می باشد درخواست و منتشر و کند.
comment
احمد فرامرزي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
comment
0
0
comment اين اقا بدرد كار نميخوره بلد نيست چكار بكنه شهرداري كجا دزفول شهردار توانمدي ميخواد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
comment
0
0
comment درود خدا بر یادگار یادگار هشت سال دفاع مقدس و مدیثر توانمند استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار