شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۲۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
امام جمعه اهواز:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: بحث های مهم احیای هورالعظیم و رودخانه کارون و اجرای طرح احیاء 550 هزار هکتاری رهبری در استان خوزستان باید در ردیف دریاچه ارومیه قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا ' آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری' شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان در محل تالار شهید علی هاشمی با اشاره به برخی از مشکلات استان اظهارداشت: مشکلاتی موجود استان خوزستان بسیار عمده و حیاتی هستند که باید در کنارمشکلات اساسی کشور قرار دهند تا به سرعت به آن رسیدگی شود.

وی بیان داشت : مسئله بیکاری تنها با دادن شعار حل نمی شود و باید کارهای اساسی انجام شود و اجرای طرحهای اشتغال زایی تنها راه مبارزه با آن است.

امام جمعه اهواز افزود: برای اجرای طرح احیاء 550 هزار هکتاری رهبری در استان اعتبارات خوبی اختصاص داده شد ه است اما متاسفانه این میزان به 300 هزار هکتاربه دلیل کمبود آب کاهش یافته است که جای نگرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مشکلی که در سد گتوند علیا در استان خوزستان ایجاد شده اشاره کرد و افزود: گنبد نمکی در پشت سد گتوند رودخانه کارون را با افزایش شوری مواجه کرده و برای حل این مشکل نیز باید راهکاری اندیشده شود.

آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: وضعیت فاضلاب و آب آشامیدنی بسیاری از شهرهای استان خوزستان نیز نامناسب است.



** وهابیت برای جذب جوانان هزینه های بسیاری می کند**



نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهارداشت: قشر وهابیت برای جذب جوانان هزینه های گزافی می کند و تلاش دارد که جوانان را به سمت وهابیت سوق دهد که ما باید مراقب این ترفندهای دشمن باشیم.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه افزود: شبکه های ماهواره ای و اینترنت شبهاتی را پخش کرده است و تلاش دارد برای جذب وهابیت تبلیغات می کند که برای مبارزه با این تبلیغات کارهای بسیار زیادی در استان انجام شده است .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
comment
0
1
comment احسنت به امام جمعه اهواز که اینچنین پیگیر حل معضلات استان خوزستان هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار