اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت

هک حساب بانکی یک مسئول !
مثل اینکه خبرهای بد بانکی ، اختلاس و سرقت از خوزستان دست بردار نیست و پس از اختلاس میلیاردی یک کارمند بانک در خوزستان ، اینبار چندین میلیون پول فرزند یکی از مقامات عالی رتبه در یکی از بانک های خوزستان به روشی عجیب و ماهرانه به سرقت رفته است. از قرار معلوم و آنگونه که در خبرها آمده ، شخصی از طریق هک کردن IP، پیدا کردن کد و استفاده از وای‌فای منزل فرزند آن مسؤول، اقدام به این کار کرده که البته با درایت نیروی انتظامی ، این فرد دستگیر شده است.
 
وساطت امام جمعه مسجدسلیمان 
بالاخره پس از سه ماه ، شیخ کاظم سواری عضو شورای شهر اهواز با وساطت حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان ، در جلسه شورای اهواز ، عمامه اش را بر سر گذاشت. وی به دلیل درگیری لفظی با یکی از اعضای شورای شهر و به نشانه اعتراض ، عمامه خود را در نشست های شورا از سر در می آورد چرا که معتقد بود حرمت این عمامه نگه داشته نشده است. در این نشست برخی اعضای شورا از عملکرد معاونت های شهرداری انتقادات خود را مطرح کردند. عاشور سواری نیز در نطق پیش از دستور کار ، از هیات رییسه شورا گلایه کرد و گفت که آنچنان که شما از وحدت و همدلی شورا سخن می گویید خبری از وحدت و همدلی نیست ؛ چرا زمانی که قرار است نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار شود از رئیس کمیسیون ها دعوت نمی شود. عاشور سواری ضمن گلایه از سخن سلحشور عضو شورا و توهین وی به مردم اهالی یکی مناطق اهواز و نسبت دادن کارهای معوقه شهر به ضعف فرهنگی مردم انتقاد کرد و گفت که به جای توهین به اهالی منطقه زیرگذر شریعتی به دنبال احقاق حقوق آنها باشید و به بحث تملک آنها احترام بگذارید.

ناراحتی مقتدایی از فرمانداران
پیگیری های ذره بین نشان می دهد یکی از دلایل ممانعت از ورود خبرنگاران به نشست فرمانداران با استاندار ، ناراحتی دکتر مقتدایی از عملکرد برخی فرمانداران است که نتوانسته اند انتظارات وی را در طول این مدت برآورده کنند. از قرار معلوم ، در این نشست استاندار با تندی سخن گفته و از عملکرد نامطلوب برخی فرمانداران گلایه کرده و صحبت هایی رد و بدل شده که استاندار راضی به انتشار آن در رسانه ها نبوده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
رامهرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
0
5
comment اقای استاندار لطفا فرماندار ... را هر چه سریعتر تغییر دهید.واقعا ایشان اصلا فعال نیست و جای تاسف است که فرماندار دولت تدبیر و امید است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
comment
0
5
comment واقعا برخی فرمانداران ضعیف هستند و استاندار را همراهی نمیکنند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
comment
3
4
comment درود بر استاندار شجاع و مردمی
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
comment
0
2
comment جناب استاندار محترم
در 8 سال گذشته كمتر فرمانداري از طيف اصلاحات در مديريت شهرستانها بكارگيري شد
ولي جاي گلايه دارد كه چگونه در زمان تصدي حضرتعالي چرا و چگونه كساني را بكارگيري نموديد كه هيچگونه سنخيتي با مشي دولت تدبير و اميد ندارند و حتما اين گلاه با صداهاي بلند به گوش جناب روحاني خواهد رسيد تا بدانند چنانجه در دور بعدي آراي ايشان در استان ريزش نمود دليلش چيست؟
صحبت از فرماندارن غير متعهد يا منفعل نيست چه بسي به اصلاحات وابسته باشند صحبت از افرادي است كه بايد باشند ولي نيستند
حيف كه رعايت شئونات اجازه نمي دهد نام تعدادي از فرمانداراني را كه بايد نباشند ولي هستند را ببرم
واقعا جاي تاسف دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار