شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵

فرماندار اهواز گفت: اداره كل راه و شهرسازي خوزستان با ارائه خدمات گسترده و متنوع نقش موثر و مفيدي در حوزه مسكن و راه و شهرسازي بويژه در ساماندهي امور شهري و بافت و معماري شهر اهواز دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، اسماعیل ارزاني بيرگاني در نشست مشترك اعضاي شوراي مديران راه و شهرسازي خوزستان و شوراي اداري فرمانداري اهواز افزود: راه و شهرسازي خوزستان يكي از ادارات كل خوزستان است كه حجم فعاليت هاي بسيار زياد و متنوعي دارد كه مي تواند با تعامل با فرمانداري اهواز و بخشداري هاي تابع اين شهرستان خدمات مطلوبي را در حوزه شهري به شهروندان ارائه كند.

وي از جمله اين خدمات به ساماندهي راه هاي روستايي، ورودي هاي شهر، منظر شهري، معماري شهر، شهرسازي و ساخت و سازها در شهر اشاره كرد.

ارزاني بيرگاني ارتباط بين راه و شهرسازي خوزستان و فرمانداري اهواز را نزديك و مطلوب خواند و بر ضرورت تداوم اين تعامل و همگرايي در تحقق هر چه سريعتر برنامه هاي عمراني شهر اهواز تاكيد كرد.

در ادامه سه بخشدار بخش مركزي اهواز، غيزانيه و اسماعيليه مشكلات خود را در حوزه راه و شهرسازي بويژه راه هاي روستايي عنوان كردند كه با بررسي اين مشكلات تصميمات لازم در اين چارچوب اتخاذ شد.

در اين نشست مقرر شد بهسازي، نوسازي و لكه گيري جاده امام جعفر صادق(ع) به عنوان يكي از اولويت ها در دستور كار قرار گيرد.

همچنين ترميم، بهسازي و شانه سازي برخي از راه هاي روستايي از جمله روستاهاي شموسي، طاهريه، سيد يوسف، ابوالبكريه، روزنه و شيخيه از ديگر تصميمات اتخاذ شده در نشست مزبور بود.
در پايان نشست فرماندار اهواز گفت: به ميزان اعتباري كه اداره كل راه و شهرسازي خوزستان براي ساماندهي راه هاي روستايي اختصاص دهد فرمانداري اهواز هم اعتبار مورد نياز را تامين مي كند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار