اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز با بهبود وضعیت جوی و افزایش دید افقی در باند اصلی، از صبح روز جمعه از سرگرفته شد.

مسوول روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز امروز به خبرنگار ایرنا گفت: نشست و برخاست هواپیماهای مسافربری شرکت های هوایی از ساعات نخستین روز جمعه از فرودگاه اهواز اغاز شد.

'مجید ملایانی'افزود:علاوه بر این فعالیت عادی فرودگاه های ماهشهر، آبادان و امیدیه در جنوب و جنوب شرق خوزستان از جمعه دوباره از سرگرفته شد.

وی گفت:همه پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه های خوزستان از روز پنجشنبه در پی وزش گرد و خاک غلیظ و کاهش دید افقی کمتر از 50متر با اختلال رو به رو شده بود.

میزان آلایندگی در هوای اهواز روز پنجشنبه به 66 برابر حد مجاز رسیده بوده که این وضعیت، زندگی عادی مردم خوزستان را تحت تاثیر قرار داد.

طی هفته جاری این دومین بار است که گرد و غبار غلیظ پروازهای فرودگاه های استان و زندگی عادی مردم را با مشکل رو به رو می کند.

هواشناسی خوزستان، تغییرات فشار هوا و متعاقب آن برخاستن گرد و خاک باز از مناطق جنوبی عراق و کشیده شدن به مرزهای ایران را علت ظهور ریزگردها در استان خوزستان و برخی مناطق همجوار عنوان کرد.

هم اکنون بیشتر مناطق استان ابری تا نیمه ابری است و برخی از مناطق مرتفع و شمالی خوزستان شاهد بارش رحمت الهی به صورت خفیف و پراکنده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار