شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۷۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
در این بازدید روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی دیلم جدید ، آبرسانی به 48 روستای حاشیه گرگر، پروژه ی تصفیه خانه فاضلاب شهر سرداران که توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به روش وتلند در شهرستان شوشتر در حال اجرا هستند و پروژه های آبرسانی به شهر جنت مکان و چغامله و روستاهای عقیلی شهرستان گتوند بررسی شدند.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در شهرستانهای شوشتر و گتوند از پروژه های آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان بازدید به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان این بازدید با حضور مهندس جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور، مهندش شوندی معاون حقوقی و پارلمانی شرکت مهندسی آبفا کشور، حجت الاسلام و المسلمین سادات ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، مهندس درویشعلی کریمی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان وتنی چند از مسئولین استانی و محلی انجام شد.
این گزارش می افزاید: در این بازدید روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی دیلم جدید ، آبرسانی به 48 روستای حاشیه گرگر، پروژه ی تصفیه خانه فاضلاب شهر سرداران که توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به روش وتلند در شهرستان شوشتر در حال اجرا هستند و پروژه های آبرسانی به شهر جنت مکان و چغامله و روستاهای عقیلی شهرستان گتوند بررسی شدند.

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این بازدید گفت : در دو شهرستان شوشتر و گتوند طی سالیان گذشته اقدامات خوبی توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان صورت گرفته و لیکن روستاهای بزرگی در این دو شهرستان تبدیل به شهر شده اند که نیازمند توجه و سرمایه گذاری بیشتری هستند و با توجه به گسترش جمعیت ساکنین این روستاها که تبدیل به شهر شده اند باید زیر ساخت ها تقویت شده و بهبود یابند. 
وی افزود : در این بازدید تصمیمات جدیدی برای تقویت سامانه آبرسانی و تامین آب شرب روستاها و شهرهای جدید گرفته شد که امید است با عملیاتی شدن راهکارهای ارائه شده وضعیت تامین آب شهرستان های شوشتر و گتوند بهبود یابد .

همچنین در ادامه این بازدید درویشعلی کریمی رئیس هئیت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت : اجرای پروژه های در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در شهرستان های شوشتر و گتوند مانند پروژه آبرسانی دیلم جدید، ادامه پروژه آبرسانی 48 روستا حاشیه گرگر،آبرسانی به شهر جنت مکان ، چعامله ، عقیلی و روستاهای تحت پوشش این پروژه ها منجر به تحول عظیمی در بهبود وضعیت آب شرب شهر ها روستاهای تحت پوشش خواهد شد .
کریمی ادامه داد : بخشی از طولانی شدن روند اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای شوشتر و گتوند به دلیل مالی و اعتباری و بخشی دیگر به دلیل مشکلات فنی است که در این بازدیدها مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دستور بازبینی فنی و نشست کارشناسی با حضور کارشناسان دفتر فنی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان را صادر کردند و همچنین خواستار هماهنگی با سازمان آب و برق خوزستان برای بررسی و اعلام نظر پیرامون منابع تامین آب، برای آبرسانی به روستاهای تحت پوشش این پروژه ها شدند .

کریمی ادامه داد : در بررسی های مجدد با توجه به محدودیت های اعتباری باید راه های کم هزینه تر و پایدار تری برای تامین آب روستاها مورد بررسی قرار گیرد که این مهم نیازمند کار کارشناسی با حساسیت و دقتی بالا است .
در پایان این بازدید مقرر شد جلسه بررسی فنی پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان های شوشتر و گتوند تا پایان سال جاری منعقد گردد . همچنین تخصیص اعتبار برای ادامه برخی از این پروژه ها از محل اعتبارات ملی بررسی و تصمیم نهایی تا پایان سال جاری گرفته شود .


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
comment
1
0
comment خوب است مسولین آبفا اهواز از فرصت استفاده کرده و مشکل سرریز فاضلاب در اهواز را به مدیر آبفا کشور نشان دهد تا اگر مشکل واعتبار دارند آن را حل نمایند.
comment
رحیمی ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
comment
0
1
comment جناب آقاي مهندس کریمی، یقیناً با سخت كوشي، كارآمدي و عقلانيت شما، مجموعه آبفار خوزستان افق هاي وسيع تري را به نظاره نشسته اند.
خدا قوت...
comment
رحیمی ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
comment
0
1
comment جناب آقاي مهندس کریمی، یقیناً با سخت كوشي، كارآمدي و عقلانيت شما، مجموعه آبفار خوزستان افق هاي وسيع تري را به نظاره نشسته اند.
خدا قوت...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار