شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۸

نماینده ایذه و باغملک در مجلس هشتم با اشاره به عمیق بودن سطح محرومیت‌ منطقه در حوزه بهداشت و درمان،اعلام کرد: قرار گرفتن روستاها در مناطق صعب‌العبور ایجاد بیمارستان و درمانگاه در این بخش را با مشکل مواجه کرده است.

علیرضا دهقانی در گفت‌‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نارضایتی مردم از اوضاع بهداشت و درمان در منطقه ایذه و باغملک، تصریح کرد: علی رغم اقدامات صورت گرفته همچنان مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد.

نماینده ایذه و باغملک درمجلس هشتم با بیان این‌که در حوزه بهداشت ودرمان این منطقه از مشکلات زیادی رنج می‌برد، اقدامات انجام شده از سوی وزارت بهداشت را در این منطقه مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: به دلیل تعداد بالای روستاها همچنین قرار گرفتن آنها در مناطق صعب العبور و کوهستانی رفت و آمد به سختی صورت می‌گیرد بنابراین استقرار تجهیزات نیز بسیار سخت  است.

وی با بیان این‌که عمق مشکلات و محرومیت‌های این منطقه زیاد است، تصریح کرد: بخشی از کمبودها و محرومیت‌ها به سال‌های گذشته برمی‌‌گردد بنابراین هر قدر هم کاری صورت گیرد باز پاسخگوی نیاز منطقه نیست.

نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی به پراکندگی منطقه و دورافتاده بودن آن اشاره کرد و افزود: این منطقه به پزشک متخصص و تجهیزات پزشکی نیاز دارد لذا باید برای آن فکر اساسی کرد.

دهقانی همچنین بیکاری را از دیگر مشکلات منطقه مطرح کرد و افزود: در این منطقه پالایشگاه، پتروشیمی و کارخانجات وجود ندارد؛ با توجه به بیکاری، مردم منطقه به سختی امرار معاش می‌کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار