شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
شفیعی با اشاره به ظرفیت های صنعتی ،نفت و گاز و پتروشیمی و کشاورزی در استان خوزستان ،توسعه آموزشکده ها در شهرهای آبادان،ماهشهر و شوش دانیال با مساعدت مسئولین استان از برنامه های آتی دانشگاه دانستند .
سمینار سراسری مسئولین حراست آموزشکده فنی و حرفه ای کشور  در محل آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهواز آغاز بکار کرد

در این نشست که با شرکت جمعی از مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای ،دکتر سلیمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم تحقیقات و فناوری ،مسئولین استانی ،آیت ا.. دکتر حیدری نماینده  مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ،مهندس دهقان معاون امنیتی استاندار برگزار گردید ،دکتر شفیعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای طی سخنانی جایگاه حراست را با اهمیت بسیار برشمردند و وظیفه حراست را حرف محبت و دل در کنار امور حراستی دانستند .

دکتر شفیعی حراست را پناهگاه و همراه روسای آموزشکده ها خواندند و مراقبت از انحراف و بیراهه و در عین حال حفظ آبروی و شئون افراد و اسرار کارکنان و دانشجویان را بسیار مهم دانستند .

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خدمت به ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را وظیفه همگان و اصلاح امور را خدمت به نظام برشمردند .

دکتر شفیعی با اشاره به ظرفیت های صنعتی ،نفت و گاز و پتروشیمی و کشاورزی در استان خوزستان ،توسعه آموزشکده ها در شهرهای آبادان ،ماهشهر و شوش دانیال با مساعدت مسئولین استان از برنامه های آتی دانشگاه دانستند .

ایشان همکاری بین منطقه آزاد اروند و بصره در آموزش تکنسین و نیروی ماهر همراه با حفظ کیفیت و ایجاد رشته های جدید متناسب با پیشرفت علوم جدید را از کارهای در دست بررسی برشمردند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار