شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
اعتماد هم استانی هایم را به شما و هیات دولت بی پاسخ نگذارید. اعتماد بزرگترین سرمایه یک خدمتگزار است. نگذارید درشت مصیبت ها - ببخشید ریزگردها- این اعتماد را سلب کنند. نگذارید این پدیده لعنتی بین مردم و حاکمان حایل و حاجب شود. نگذارید درشت مصیبت ها بذر بدبینی بپاشند. باعث قضاوت سوء شوند.
فاطمه خرقه پور(سالمی) کارشناس ارشد حقوق عمومی دانشگاه علامه طباطبایی

خوزستان، این روزها به سختی نفس می کشد. یعنی نایی نمانده که نفس بکشد. ریه اش مملو از ریزگردها و صدها گونه آلاینده دیگر. به گمان ریزگردها بهتر عمل کردند. اصلا چرا ریزگرد؟ ریزگرد واژه شایسته ای برای این وضعیت نیست. بهتر است بگوییم درشت مصیبت. مصیبتی که دامنگیر استان من شده است و قصد دارد زنده به گورمان کند. نماینده ملت و نماینده خوزستان، فرزندان این سرزمین به تدبیر شما چشم امید دارند. استان را دریابید.

اعتماد هم استانی هایم را به شما و هیات دولت بی پاسخ نگذارید. اعتماد بزرگترین سرمایه یک خدمتگزار است. نگذارید درشت مصیبت ها - ببخشید ریزگردها-  این اعتماد را سلب کنند. نگذارید این پدیده لعنتی بین مردم و حاکمان حایل و حاجب شود. نگذارید درشت مصیبت ها بذر بدبینی بپاشند. باعث قضاوت سوء شوند.

نگذارید...تهران،اصفهان، تبریز هرگز این روزها را به چشم خود نخواهند دید. روحانی عزیز، بهتر نیست برای درک وضعیت موجود، روزی  که ما مهمان این درشت مصیبتها هستیم شما و هیات دولت جلسه ای در همین استان برگزار کنید. همین هوا را نفس بکشید عمق فاجعه را از نزدیک مشاهده کنید وگرنه با تکیه بر آمار محیط زیستی ها و اخبار هواشناسی که نمی توان درد ریه های ما را فهمید و درد سرطانی ها،درد نازایی ها، درد سقط جنین ها، درد تولد ناقص الخلقه ها، درد آلزایمرها، درد برونشیت ها و هزار درد ناشی از شرایط بد آب و هوایی خوزستان.

آقای رییس جمهور، روحانی عزیز داده های آماری همکاران خانم ابتکار و آقای هاشمی به عنوان وزیر بهداشت کفایت نمیکند،  نه کفایت نمی کند. شما به همراهی چند ساعته خوزستانی ها در این آب و هوا دعوتید. خوزستانی های خونگرم  قول می دهند در آن شرایط آب و هوایی هم تنهایتان نگذارند و رسم مهمان نوازی را به نیکی به جا آورند.قدم هایتان به روی چشم. ما منتظریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار