شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴
اهواز سرافراز پرچم عزت و شرف این کشور را در سینه و جان خویش به اهتزاز درآورده است. فرداهمه خواهیم امد دوشادوش تا دنیا بداند پیوند خوزستان و رهبری ، خوزستان و انقلاب اسلامی ، خوزستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گستنی نیست.
سیدخلف موسوی شهردار اهواز طی پیامی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار اهواز برای شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام شهردار اهواز بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 22 بهمن یاداور پیروزی استقلال طلبانه ملت مسلمان ایران و شکوه آزادی و تبلور اراده الهی به رهبری امام راحل عظیم الشان ماست. فرازی مهم و سرنوشت ساز در تاریخ مبارزات ملت های آزاده و مستعف که این روزها شاهد مجد، اقتدار و عظمت جهانیان نهال و الگویی هستیم که امام خمینی با مجاهدت و ایثار برآورد ملت وفادار ایران اسلامی با جانفشانی و ولایتمداری در راه رشد و بالندگی آن از هیچ کوششی فرونگذاشتند.

انقلاب اسلامی امروز با رهبری حکیم فرزانه و رهبر شجاع و مدبر حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای در اوج اقتدار بین المللی و آرامش داخلی است. دشمنان همچنان با عدوات و دست یازی به ابزراهای دونی چون تحریم و آپارتاید علمی سعی در تضعیف این حرکت الهی دارند.

خوزستان مقاوم مظهر وفاداری به ارزش های انقلاب اسلامی است.اهواز سرافراز پرچم عزت و شرف این کشور را در سینه و جان خویش به اهتزاز درآورده است. فرداهمه خواهیم امد دوشادوش تا دنیا بداند پیوند خوزستان و رهبری ، خوزستان و انقلاب اسلامی ، خوزستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی گستنی نیست.

بدون شک خوزستان فردا یکپارچه و متحد حماسه ای دیگر را رقم خواهد زد که در کتاب عظمت و دشمن ستیزی و ولایت مداری این مرز و بوم به ثبت خواهد رسید.

سیدخلف موسوی - شهردار کلانشهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار