اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان به اتفاق بخشدار سوسن از چندین روستای تابعه این بخش بازید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات و کمبودهای بخش را مشاهده و دستورات لازم جهت رسیدگی به آنان را صادر کرد.
سیدکریم سیدنور مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری  خوزستان از بخش سوسن ایذه  بازدید د به عمل آورد.

این مقام مسئول هدف از این بازدید را دستور استاندارخوزستان مبنی بر تسریع در رسیدگی امور شهروندان و تلاش برای انجام امور زیربنایی را به بخشدار بخش سوسن ابلاغ نمود.
 
در ادامه این بازدید مهرزاد شریفی بخشدار سوسن  گزارشی از وضعیت بخش ، مشکلات و کمبودها و همچنین پروژه های  در حال اجرای بخش را ارائه داد.

سیدکریم سیدنور ضمن تقدیر از بخشدار و مجموعه بخشداری بخش سوسن شهرستان ایذه در پیگیری امور اهالی و رفع نیازمندی های روستائیان عزیز خواستار تلاش و پیگیری بیشتری در این خصوص شد.

مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان در ادامه این بازدید به اتفاق بخشدار سوسن از چندین روستای تابعه این بخش بازید به عمل آورد و از نزدیک مشکلات و کمبودهای بخش را مشاهده و دستورات لازم جهت رسیدگی به آنان را صادر کرد.


سیدنور همچنین از  یکی از روستاهای دوردست و صعب العبور بنام ممبین نیز بازدید کرد و با اهالی و عشایر خونگرم  آن منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمی اهالی ممبین  مستقیما مشکلات و کمبودها و مطالبات منطقه  خود را  با مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری  خوزستان در میان گذاشتند.

در پایان این بازید مشاور استاندار و مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با جمع بندی مشکلات و کمبودهایی که در منطقه وجود دارد قول پیگیری و مساعدت لازم در خصوص افزایش سهم ارزش افزوده این بخش محروم را داد.

سیدنور همچنین با توجه به اینکه این بخش از نعمت گاز برخودار نمی باشد و اکثر اهالی بر این موضوع تاکید داشتند  خواستار پیگیری و حل هرچه سریعتر عملیات گازرسانی به این منطقه شد.








comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۴
comment
comment
محمد درفشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
1
3
comment سلام ما به مرد همیشه در صحنه سید بزرگوار دست حق به همراهتان
comment
بی نیاز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
3
4
comment از استاندار محترم و همچنین جناب سید نور و بخشدار شایسته و جوان بخش سوسن آقای شریفی به خاطر تلاششان در ارائه خدمات به منطقه محروم سوسن تقدیر و تشکر می نمائیم .
comment
دیدبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
comment
1
4
comment واقعاً چه تفاوتهایی میان مدیران وجود دارد مدیر کلی مانند سید نور در تعطیلات کاری هم به فکر حل مشکلات مردم است و مدیر کل دیگر ...
comment
سید زاهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
comment
0
1
comment آقای شریفی از بخشداران جوان و زحمتکش می باشند امید است که مورد توجه بیشتر مدیران کل استانداری قرار بگیرد.از آقای سید نور بخاطر توجه ویژه به مناطق محروم تشکر می نمایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار