اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۲۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
برای اجرای این طرح ها افزون بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی وشهرستان هزینه شده است.
در آخرین روز از دهه مبارک فجر، چهار طرح خدماتی و عمرانی، با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان محلی، در شهر فتح المبین شوش افتتاح شد. این طرح ها شامل، ایستگاه آتش نشانی و ساختمان اداری شهرداری فتح المبین، دهیاری روستای مالحه بخش فتح المبین و طرح های عمران شهری می باشند. فرماندار شهرستان شوش در آیین افتتاح این طرح ها در جمع مردم شهر فتح المبین، در سخنانی، انقلاب اسلامی را امانتی الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت و موهبت الهی است. 

رضا نجاتی بیان کرد : انقلاب اسلامی ایران، تحت رهبری امام راحل (ره) و پشتیبانی ملت ایران ،دستاوردهای بزرگی در زمینه های مختلف به دنبال داشته و تحول شگرفی در حوزه های مختلف در ایران ایجاد کرد. وی همچنین با تاکید بر خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان شوش بیان داشت: توسعه زیر ساخت ها در مناطق روستایی به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهرستان هدف گذاری شده و در این راستا طرح هایی تهیه شده و یا در دست اجرا می باشد.

نجاتی، طرح های مورد بهره برداری در شهر فتح المبین را اقدامی در راستای توسعه این منطقه مرزی عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها افزون بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی وشهرستان هزینه شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علیرضا
|
United Kingdom
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
comment
0
0
comment اقا نخست به فکر شهر باشید بعد برید روستا ها. هنوز بعضی از آسفالت های کوچه های شوش مربوط به دهه 60 و هفتاد هستند. نمونه ش هم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار