اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
تبریک رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی به استاندار
براساس گزارش پلیس راه فرماندهی انتظامی خوزستان , این استان در10 ماهه گذشته درزمینه کاهش تصادفات رانندگی و نیز تلفات انسانی ناشی از آن موفقیت ممتازی را درسطح کشورکسب کرده است.
سرهنگ قاسم قدرتی فرمانده پلیس راه  انتظامی خوزستان کسب این موفقیت را مرهون حمایت ها ومشارکت مستمرو پیگیر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان به عنوان رییس کمیته ایمنی حمل و نقل ترافیک جاده ای استان و نیز سرداراسحاقی فرماندهی انتظامی استان عنوان کرد .

گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان در روز جمعه به نقل از سرهنگ قدرتی حاکی است : درسال 85 آمار تلفات ناشی از تصادفات جاده ای درخوزستان  1093 نفر بود که با اقداماتی که درچارچوب مصوبات کمیته ایمینی حمل و نقل ترافیک جاده ای به ریاست استاندار خوزستان صورت گرفت  این میزان تلفات با کاهش تدریجی طی 4 سال , در10 ماهه امسال  به زیر 600 نفر رسید.

سرهنگ قدرتی  آموزش رانندگان خودروهای سنگین به ویژه اتوبوس ها , ارسال پیامک های راهنمایی ازطریق سامانه به رانندگان حمل و نقل مسافر  و  موتورسواران  , نصب دوربین ها و استفاده از موانع کم ارتفاع درجاده ها , استفاده از ظرفیت دهیاران درجاهایی که پلیس حضور ندارد  ونیز ایمن سازی جاده ها درچارچوب مصوبات کمیته ایمنی حمل و نقل ترافیک جاده ای را درکاهش تصادفات جاده ای وبه تبع آن, کاهش تلفات جانی موثردانست .

   سرهنگ قدرتی گفت : استان خوزستان امسال ازحیث کاهش تصادفات جاده ای و تلفات انسانی , ممتازشناخته شده و این به دلیل است که این کاهش طی 4 سال گذشته به این سمت روند کاهشی داشته است . دربرخی استانها , میزان تصادفات درسالی با کاهش همراه است و سال بعد آمار تصادفا ت بالا رفته است که یک نوع مدیریت خنثی است اما درخوزستان روند کاهش تدریجی ثابت  و با توجیهات علمی همراه است .

  رییس پلیس راه  فرماندهی انتظامی خوزستان نقش آموزش به رانندگان حمل بار و مسافر درمحورها  را دراین زمینه مهم توصیف کرد و گفت : عمده ترین کارآموزشی  ما درحوزه ناوگان حمل و نقل مسافر که مهترین حمل ترافیک استان را تشکیل می دهند , صورت گرفته است .

   سرهنگ قدرتی گفت : قریب به 2500 نفر از رانندگان اتوبوس درخوزستان دوره بازآموزی مقررات راهنمایی و رانندگی را فراگرفتند . به آنهایی که این دوره را گذرانده بودند  دفترچه حمل و نقل مسافرصادر و توانستند ادامه فعالیت دهند .

   وی افزود:  درزمینه برخورد با تخلفات رانندگان وانت بارها که باخود مسافرنیز حمل می کردند برخوردهای قهری  صورت گرفت و با مجوز مقام قضایی خودروهای آنها نیز متوقف گردید .

   قدرتی گفت : مجموع این اقدامات و نیز حمایت های جناب آقای استاندار و نیز سرداراسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان سبب شده است تا میزان تصادفات خودرویی و تلفات انسانی درمحورهای خوزستان با کاهش چمشگیری همراه باشد.

وی گفت : در10 ماه گذشته آمارها حکایت از افزایش سفرها و درعین حال کاهش تصادفات درمحورهای خوزستان دارد  و این یعنی توفیق بزرگ . این موفقیت را به استاندار خوزستان به عنوان   رییس کمیته ایمنی حمل ونقل ترافیک جاده ای تبریک عرض می کنیم .

سرهنگ قدرتی بااشاره به نزدیک بودن سفرهای نوروزی ازتمامی دستگاهها درخواست  کرد که به فراخور حال نسبت به ایمن سازی راهها  کمک کنند .
 وی ابرازامیدواری کرد که همدلی , یکپارچگی بین بخشی برای کمک به ایمن سازی محورها استمرارداشته باشد .

سرهنگ قدرتی گفت : امیدوارم همه ما با یک زبان واحد درمراقبت ازجاده ها مشارکت داشته باشیم تا این وضعیت تدام داشته باشد

و درایام نوروز یکی از استانهای ایمن دررانندگی باشیم .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علی
|
United States
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment مین هفته گذشته سردار اسکندر فومنی رییس پلیس راه کشور اعلام کرد که درکل کشور در مجموع کاهش داشتیم اما در استان خوزستان افزایش تصادفات و کشته ها را داشتیم!!!!!!جریان چیه?چرا تناقض وجود داره?کی راست میگه?کی داره هندوانه میزاره ...
comment
احمد
|
United States
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment خبر ۲۹ /۱۱/ ۹۳ کارون پرس: بر اساس اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، استان خوزستان در ردیف بیشترین کشته های تصادفات رانندگی در کشور قرار دارد.!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار