اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۱۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
گردوغبار و ذرات آلاینده موجود در هوای برخی از شهرهای استان خوزستان از نخستین ساعات امروز کیفیت هوا را به مرز خطرناک رساند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان آلودگی هوای امروز به ترتیب در سوسنگرد دو هزار و 200 میکرو گرم بر متر مکعب معادل 14 برابر حد مجاز و اهواز با یک هزار و 200 میکرو گرم بر متر مکعب معادل 8 برابر حد مجاز در وضعیت خطرناک گزارش شده است. 
آقای لاهیجان زاده با اشاره به اینکه این گرد و غبار از سمت عراق وارد استان شده است افزود: این وضع امروز در استان خوزستان ادامه دارد.
آقای بهادری سرپرست اداره هواشناسی خوزستان نیز گفت: از عصر امروز در برخی از نقاط شاهد بارندگی در استان خواهیم بود.
آقای ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مردم توصیه کرد افرادی که مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی اند ، افراد مسن و کودکان در خانه باقی بمانند و فعالیت های فیزیکی خود را به حداقل رسانند و در هنگام آلودگی هوا از ماسکهای استاندارد استفاده کنند تا ریزگردها و گرد و خاک وارد ریه های آنان نشود.
حدمجاز وجود ریزگردها در هوای پاک و سالم 150 میکروگرم برمترمکعب گزارش شده است .
0002
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
0
1
comment خدایا به بچه ام رحم کن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
comment
0
0
comment نظر جالب وزیر بهداشت :‌به گفته وزیر بهداشت (در سفر به عراق ) ، اما واقعیت آن است که ریزگردها اولویت اصلی عراق نیست. اولویت عراق مساله امنیت این کشور، غذا، برق، آب، جاده و مسایل این چنینی است. نگاه آنها به این موضوع واقع بینانه تر از ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار