اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
شهباری با اشاره به تأکید استاندار خوزستان مبنی بر انجام فعالیتهای درآمدزایی توسط شهرداریها خاطر نشان ساخت:بر اساس این استراتژی حرکت کردیم و مقرر شد بازارچه مرزی توسط شهرداری اروندکنار جهت رونق شهر اروندکنار راه اندازی شود.
 جلسه هماهنگی به منظور راه اندازی بازار بزرگ کالای همراه ملوان در ورودی شهرستان آبادان در مسیر آبادان- اهواز با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان، جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان و سرپرست اداره کل گمرک آبادان،خدابخشی مدیریت امور بنادر و دریانوردی آبادان، حنظل عیدانی رئیس شورای اسلامی شهر آبادان،حلافی معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند، شیرازی شهردار آبادان و دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار گردید.  

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی در جهت رونق کسب و کار اعلام نمود و افزود:بعد از سفر اخیر دکتر مقتدایی استاندار خوزستان به شهرستان آبادان ، راه اندازی بازار کالای همراه ملوان در ورودی شهر آبادان با هدف رونق بازار کسب و کار و ایجاد اشتغال کلید خورد.

عزیزاله شهبازی در جلسه راه اندازی بازار کالای همراه ملوان اظهار داشت: یکی از ظرفیت های نسبی که به شهرستان آبادان اضافه شده است استفاده از سوله ای در ورودی شهر آبادان با مساحتی بالغ بر 12 هزار مترمربع می باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در ادامه اظهار کرد: با پیگیری های صورت پذیرفته و با تدابیری که توسط شهرداری آبادان اتخاذ گردید این سوله با ایجاد فضای سبز و تجهیزات بهداشتی و نماز خانه بهسازی و آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به تأکید استاندار خوزستان مبنی بر انجام فعالیتهای درآمدزایی توسط شهرداریها خاطر نشان ساخت: خدا را شاکریم که بر اساس این استراتژی حرکت کردیم و مقرر شد بازارچه مرزی توسط شهرداری اروندکنار جهت رونق شهر اروندکنار راه اندازی شود.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: ان شاءا... با همت دستگاه های اجرایی مربوطه و انجام مکاتبات اولیه توسط اداره کل گمرک شهرستان آبادان به معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک کشور تلاش در جهت اخذ مجوز راه اندازی غرفه های کالای همراه مسافر در ورودی شهرآبادان جهت رونق کسب و کار و توسعه اشتغال به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

شهبازی با اشاره به جابجایی بازارچه محلی واقع در ایستگاه 7 اظهار نمود:رونق بازار هدف اولیه ما می باشد و باید به فکر بهسازی و نماکاری این بازار باشیم و از شهرداری آبادان انتظار است که محل در نظر گرفته شده جهت انتقال بازاریان ایستگاه 7 را برای طرح های دیگری استفاده کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به آمادگی دستگاه های اجرایی انتظار می رود تا پایان سالجاری حداقل 50 غرفه کالای همراه ملوان در محل ورودی شهر آبادان راه اندازی شود.
کد: 12486
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
الن ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment شهرداری واقعا شورش در اورده با این بازار ایستگاه 7 .تکلیف مردم را روشن نمیکنه
یا پول نداره بده یا از بازاریا میترسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار