اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۲۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
در پی کسب عنوان افتخار آمیز "اهواز پایتخت کتاب ایران " همایون قنواتی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی اهواز خواهد بود . گفتنی است از میان 10 شهر راه‌یافته به مرحله‌ نهایی نخستین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران، شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران اعلام شد و موفق به دریافت لوح تقدیر کمیسیون ملی یونسکو شد .
در پی کسب عنوان افتخار آمیز "اهواز پایتخت کتاب ایران " همایون قنواتی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی اهواز خواهد بود . 


گفتنی است از میان 10 شهر راه‌یافته به مرحله‌ نهایی نخستین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران، شهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران اعلام شد و موفق به دریافت لوح تقدیر کمیسیون ملی یونسکو شد.
 اهواز از معدود شهرهایی بود که با ارائه 5 طرح کلی در طرح انتخاب پایتخت کتاب ایران شرکت کرد؛ طرح‌های کلی و متنوعی که هر کدام در دل خود بیش از 10 طرح متنوع دیگر را ارائه می‌داد و از این جهت به لحاظ تنوع و کثرت بسیار شاخص هستند .از این طرح ها می توان به  «شبکه مجازی کتاب ایران»، «سیمای کتاب»، «مجموعه شهر کتاب اهواز»، «جشنواره مکتب جنوب» و «کتاب سال خوزستان» اشاره کرد همچنین تنوع و تکثر این طرح‌های زاینده به گونه‌ایست که به ایجاد طرح‌های فرعی متعددی منجر خواهد شد . 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
comment
0
0
comment این چه پایتخت کتابی هست که ۱ کتابفروشی درست حسابی نداره؟
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
comment
0
0
comment کتاب فروشی بین الملل در فلکه شهدا کجاست؟؟؟
چرا این کتاب فروشی را منحل کردید؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار