اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کلانشهر اهواز زیر پوشش توزیع گازوییل با استاندارد یورو چهار قرار گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز امروز گفت : توزیع این نوع گازوییل که در واقع از گوگرد کمتری برخوردار است در هفته جاری در سطح جایگاه های توزیع مواد سوختی و اتوبوسرانی شهرداری کلانشهر اهواز توزیع خواهد شد.
عبدالصاحب شمخانی افزود : با هماهنگی انجام شده بین بخشی تمهیدات لازم برای تامین این سوخت در جایگاه های کلانشهر اهواز اندیشیده شده است.
وی توزیع گازوییل یورو چهار را گامی مهم برای کنترل آلودگی هوا و ارتقا سطح سلامتی شهروندان اهوازی توصیف کرد.
اهواز جزو فهرست هشت کلانشهر کشور است که با آلودگی ناشی از تردد خودروها ، صنایع نفت ، گاز ، فولاد ، گرد و خاک و نیشکر دست و پنجه نرم می کند. 
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز سهمیه روزانه گازوییل یورو چهار کلانشهر اهواز را 500هزار لیتر عنوان کرد و گفت : سهمیه گازوییل یورو چهار از پالایشگاه نفت اراک و از طریق ناوگان نفتکش تامین خواهد شد.
امسال یک میلیارد و 471 میلیون و 655هزار لیتر گازوییل معمولی در سطح مناطق و نواحی عملیاتی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که یک میلیارد و 360میلیون و 672هزار لیتر بوده حدود هشت درصد افزایش نشان می دهد.
شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز مسوولیت راهبری و توزیع فراورده های سوختی در مناطق شمال ، شرق ، مرکز و غرب استان خوزستان را برعهده دارد.
در استان خوزستان دو شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز و آبادان فعالیت می کنند.
با وجود اینکه پالایشگاه نفت آبادان به عنوان بزرگترین پالایشگاه کشور 25درصد فراورده های نفتی مورد نیاز ایران را تامین می کند ولی هنوز تولید بنزین و گازوییل یورو چهار در آن شروع نشده است. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار