اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور یک شرکت هواپیمایی خارجی برای اولین بار در استان خوزستان پس از جنگ تحمیلی برای جابجایی مسافران فرودگاه آبادان قابل تحسین است.
به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه آبادان؛ عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از فرودگاه آبادان از مجموعه این فرودگاه برای تعامل با یک شرکت هواپیمایی خارجی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران قدردانی کرد. 
در این بازدید سامری با اشاره به جایگاه فرودگاه آبادان عملکرد مدیریت و پرسنل فرودگاه آبادان را مثبت ارزیابی و اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای دستگاه‌های ناوبری را بسیار ارزنده بیان کرد.
وی گفت: تحول در فرودگاه آبادان مشهود است و را‌ه‌اندازی اولین پرواز در استان خوزستان توسط شرکت هواپیمایی خارجی یادآور روزهای اوج فرودگاه آبادان است.
محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان در این بازدید در خصوص اقدامات انجام شده برای وضعیت دستگاه فرود اتوماتیک، سالن ترمینال و محوطه‌سازی احیا و ایجاد فضای سبز، محوطه پارکینگ خودرویی و اپرون، احداث ترمینال 5 هزار مترمربعی جدید توضیحاتی بیان کرد.
مدیر فرودگاه آبادان گفت: نقاط هدف در ماه‌های پایانی سال 93 مشخص شده است که راه‌اندازی دستگاه ILS با همکاری سازمان منطقه آزاد، احداث ترمینال جدید از جمله این اهداف بیان کرد.
رضایی با تاکید بر خدمات‌رسانی به مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر گفت: در سال 93 تلاش‌های بسیاری در خصوص افزایش پرواز در مسیرهای پرتردد انجام شده که با همکاری شرکت‌های هواپیمایی این امر انجام شد و ما توانستیم تعداد پروازهای فرودگاه آبادان را از 46 پرواز در هفته به بیش از 80 پرواز برسانیم.
وی تصریح کرد: راه‌اندازی اولین پرواز در استان خوزستان توسط شرکت هواپیمایی خارجی در نیمه مهرماه سال جاری در فرودگاه آبادان انجام شد.
مدیر فرودگاه آبادان افزود: فرودگاه آبادان آمادگی کامل جهت افزایش پروازها در مسیرهایی که توسط مردم منطقه مورد استقبال قرار می‌گیرد و برقراری پرواز حجاج را اعلام می‌نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار