اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸
فرماندار اهواز خبر داد:
ارزانی با بیان همزمان شدن مسابقه فوتبال تیم فولاد خوزستان در جام باشگاه های آسیا با چهارشنبه آخر سال، گفت: در این خصوص دستگاه های اجرایی باید هماهنگی های لازم را انجام داده و تیم های امداد رسانی خدمات لازم را ارایه دهند.

فرماندار اهواز از تشکیل دفتر مرکزی استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:در ایام نوروز کمیته 9 گانه ستاد نوروزی و نماینده های دستگاه های متولی استقبال از میهمانان برای رسیدگی هرچه بهتر به مشکلات در این دفتر مستقر می شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل ارزانی بیرگانی سه شنبه در شورای اداری شهرستان اهواز در محل سالن امام رضا (ع)شهرک نفت گفت:به منظور حفظ نظافت شهر، هرگونه حفاری در شهر اهواز از نیمه اسفند تا 15 فروردین سال آینده ممنوع است و همه دستگاه های اجرایی که در شهر حفاری انجام داده اند باید نسبت به ترمیم نوارهای حفاری اقدام کنند.

وی همچنین از شهرداری و اداره راه و شهرسازی اهواز خواست نسبت به ترمیم جاده ها و آسفالت خیابان های شهر اهواز اقدام کنند.

فرماندار اهواز بر آمادگی کامل مدارس شهر اهواز برای اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت:تمامی مدارس اهواز باید آمادگی لازم برای حضور میهمانان نوروزی را داشته باشند تا در صورت نیاز بتوان مسافران را در این مدارس اسکان داد.

ارزانی گفت:شرکت غله و مراکز بهداشت و درمان اهواز نیز باید در ایام نوروز بر عملکرد توزیع کنندگان آرد و صنوف و اغذیه فروشی ها نظارت کافی داشته باشد .

وی، نظارت بیشتر شرکت پخش فرآورده های نفتی اهواز بر جایگاه های سوخت و جمع آوری فروشندگان بنزین شهر را خواستار شد و ادامه داد:آتش نشانی اهواز نیز باید در ایام نوروز با کمک اداره کل ورزش و جوانان تیم های غواصی را در حاشیه رودخانه کارون مستقر کند.

ارزانی همچنین با بیان همزمان شدن مسابقه فوتبال تیم فولاد خوزستان در جام باشگاه های آسیا با چهارشنبه آخر سال، گفت: در این خصوص دستگاه های اجرایی باید هماهنگی های لازم را انجام داده و تیم های امداد رسانی خدمات لازم را ارایه دهند.

وی اظهار کرد: طرح جمع آوری متکدیان، عرضه کنندگان قلیان در پارک ها و مغازه ها و جمع آوری وانت بارها تا پیش از نوروز در دستور کار قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار