شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۸

منتخب مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس نهم گفت: استخدام و جذب افراد در ادارات بر اساس ضوابط قانونی انجام شود. حبیب آقاجری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: امروز وظیفه ما مسئولان است که حمایت از بخش‌های مختلف شهر و روستاهای مناطق را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: امسال بنا به گفته مقام معظم رهبری سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” نامگذاری شده و باید در این زمینه تلاش جدی صورت گیرد.

نماینده منتخب مردم هندیجان، ماهشهر و امیدیه در مجلس نهم تصریح کرد: برای عمران و آبادانی شهرهایی چون ماهشهر و هندیجان باید دست در دست یکدیگر داده و این امر تنها با تعامل و مشارکت مضاعف مسئولان و شهروندان محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسئولان این مناطق باید در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، رفاهی و اجتماعی شهرهای هندیجان، ماهشهر و امیدیه تلاش کنند و در این خصوص منافع شهروندان را در رأس برنامه‌های اجرایی‌شان قرار دهند.

آقاجری خطاب به مسئولان هندیجانی خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد اشتغالزایی مؤثر در شهرستان هندیجان باید مسئولان به جذب نیروهای بومی اقدام کنند.

به گفته وی جذب افراد در ادارات و سازمان‌های مختلف شهرستان هندیجان باید بر اساس ضوابط قانونی انجام شود، گفت: در این راستا مسئولان باید با نظارت هر چه بیشتر مانع از ایجاد پارتی‌ بازی در جذب نیروهای کاری شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار