اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
استاندار مقتدایی :
مقتدایی گفت: پروژه هایی که برای بخش خصوصی درآمد زا باشند امکان واگذاری آن وجود دارد .
استاندار خوزستان با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام خوزستان را باید به بخش خصوصی سپرد افزود: پروژه ها برای واگذاری به بخش خصوصی باید جذابیت داشته باشند.

به گزارش ایرنا عبدالحسن مقتدایی شنبه در شورای برنامه ریزی استان در محل استانداری خوزستان اظهار کرد: برای پایان یافتن پروژه های نیمه تمام در استان باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد و برای این کار مجموعه پروژه هایی به بخش خصوصی واگذار شوند که دارای جذابیت باشند.

وی گفت: پروژه هایی که برای بخش خصوصی درآمد زا باشند امکان واگذاری آن وجود دارد که با این کار می توان بخش خصوصی را برای اتمام پروژه های نیمه تمام تشویق کرد.

استاندار خوزستان بیان داشت: دولت می تواند الگویی برای بخش خصوصی در اجرای پروژه ها در نظر بگیرد که بر اساس آن استانداردهای لازم رعایت شوند.

مقتدایی افزود: باید به گونه ای عمل شود که بخش خصوصی برای همکاری در تکمیل پروژه های استان پیش قدم شود.

وی با اشاره به اولویت های طرح هایی که در استان اجرا می شوند بیان کرد: پروژه های راه و شهرسازی و خدمات شهری استان در سال آینده در اولویت تکمیل هستند.

در ادامه نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: به پروژه هایی نیمه تمامی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید توجه داشت و این پروژه ها را در اولویت تکمیل قرار داد.

احمد سیاحی افزود: طرح های بزرگ و بسیار ارزشمندی در استان هستند که به دلیل نبود اعتبار اتمام آن ها وجود ندارد که طرح آبرسانی غدیر با 50 هزار میلیارد ریال از جمله این طرحها است.

وی گفت: باید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام کمیته ای تشکیل شود تا با اولویت بندی پروژه ها تکمیل شوند.

سیاحی در ادامه بیان داشت: پروژه های ملی و بزرگ نیمه تمام در استان وجود دارد که مقرر شده است تا زمانی که پروژه ها به اتمام نرسیده اند پروژه ای آغاز نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: برخی پروژه ها به اجبار در استان آغاز به کار کردند که هم اکنون نیمه تمام مانده اند.

در این نشست مصوب شد که از سال آینده بر اساس موقعیت شهرستان ها و میزان پیشرفت پروژه های نیمه تمام برای تکمیل اولویت بندی شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار