اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
معاون استاندار خوزستان:
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:آبادان با 2 میزبانی رقابت های جهانی کشتی فرنگی و مسابقات بین المللی بوکس، نشان داد که ظرفیت مناسبی برای میزبانی مسابقات جهانی دارد.
عزیزالله شهبازی شامگاه دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود:بار دیگر آبادان با میزبانی خوب از یک رویداد بین المللی نشان داد که ظرفیت مناسبی برای میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی دارد.

وی اظهار داشت: در چهار روزی که شش تیم خارجی و تیم های ملی الف و ب برای حضور در رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در این شهر حضور داشتند امنیت کامل در شهر فراهم بود، البته شرکت پالایش نفت آبادان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز تمامی امکانات لازم را برای میزبانی مناسب در اختیار تیم های شرکت کننده قرار دادند.

شهبازی تصریح کرد:میزبانی شایسته آبادانی ها نشان از عزم مدیران شهرستانی برای میزبانی سایر مسابقات ملی و بین المللی است.

معاون استاندرا خوزستان همچنین از برگزاری مطلوب مسابقات بین المللی به عنوان فرصت تبلیغ فرهنگ مردم شهرستان و توانمندی های این شهرستان در موضوع اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به دیگر کشورها یاد کرد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:ظرفیت بالای شهر آبادان، سابقه ورزشی این شهر و حمایت منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت آبادان، سبب انتخاب این شهر به عنوان میزبانی در مسابقات جهانی و بین المللی شد.

رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان از روز شنبه هفته جاری با شرکت تیم های ملی ترکیه، داغستان، لتونی، عراق، افغانستان، پاکستان، تیم های ملی الف و ب ایران و پالایش نفت آبادان در سالن کوثر این شهر آغاز شد و امروز با قهرمانی تیم ملی ب ایران پایان یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار