اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:
حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی افزود: این طرح در 92بقعه و حرم امام زادگان خوزستان از امروز تا 15فروردین سال آینده اجرا می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از شروع طرح فرهنگی-مذهبی آرامش بهاری از امروز در حرم امامزادگان و بقاع زیارتی خوزستان خبر داد.

به گزارش شوشان، حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی افزود: این طرح در 92بقعه و حرم امام زادگان خوزستان از امروز تا 15فروردین سال آینده اجرا می شود.

وی گفت: در قالب این طرح فرهنگی مذهبی، برنامه یاس نبوی نیز از امروز تا ششم فروردین سال آینده به مناسبت ایام جانسوز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم امامزادگان و بقاع متبرکه خوزستان و با حضور زائران ، مجاوران و عموم مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(س) خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود:آیین عزاداری شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) در چهارم فروردین در بقاع زیارتی خوزستان برگزار می شود.

وی از برپایی 30خیمه معرفت در بقاع شاخص خوزستان به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی زائران در قالب طرح فرهنگی مذهبی آرامش بهاری خبر داد و گفت: برای این منظور 65مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و 22مبلغ بومی خوزستان آماده پاسخگویی به سووالات زائران هستند. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهارکرد:در سه نقطه تجمع و ورود کاروان های راهیان نور از جمله شلمچه و منطقه عملیاتی فتح المبین در شوش دانیال، خیمه های معرفت برای پاسخگویی به سووالات شرعی تا 15فروردین 1394برپا خواهد بود. 

وی گفت: برنامه لحظه تحویل سال در بقاع متبرکه خوزستان از جمله در حرم علی ابن مهزیار اهوازی (ع) و حرم سبزقبا در دزفول با حضور عموم مردم و زائران برگزار می شود.

استان خوزستان به عنوان یکی از دروازه های اصلی ورود تشیع به ایران 726بقعه متبرکه و زیارتی وجود دارد که 12بقعه متبرکه از جمله حرم مطهر علی این مهزیار اهوازی(ع) ، محمدبن موسی الکاظم معروف به سبزقبا(ع) برادر امام رضا(ع)، و حرم مطهر دانیال نبی(ع) در شوش از مهمترین بقاع زیارتی خوزستان هستند. 

پیش بینی شده خوزستان امسال پذیرای حدود پنج میلیون نفر از هموطنان سراسر کشور از جمله کاروان های راهیان نور باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار