اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان:
طباطبایی افزود: خیمه های معرفت در بسیاری از امامزاده ها از جمله علی ابن مهزیار اهواز، سبزقبای دزفول، حضرت دانیال نبی شوش و حتی منطقه عملیاتی شلمچه برپا است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: استقبال مردم از خیمه های معرفت و امامزاده های مختلف استان تا کنون خیلی خوب بوده است.
یکصد هزار زائر و مسافر در ایام نوروز از طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خوزستان استقبال کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برپایی 30خیمه معرفت در بقاع شاخص خوزستان به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی زائران در قالب طرح فرهنگی مذهبی آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی افزود:برای این منظور 65مبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم و 22مبلغ بومی خوزستان آماده پاسخگویی به سووالات زائران هستند. 

وی گفت : در سه نقطه تجمع و ورود کاروان های راهیان نور از جمله شلمچه و منطقه عملیاتی فتح المبین در شوش دانیال و پادگان دوکوهه اندیمشک خیمه های معرفت برای پاسخگویی به سووالات شرعی تا 15فروردین برپا خواهد بود. 
طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در 92بقعه و حرم امام زادگان خوزستان از 28 اسفند تا 15فروردین امسال در بقاع متبرکه اجرا می شود. 

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا کنون مردم و مسافران اسقبال خوبی از خیمه های معرفت و امامزاده ها داشته اند.

وی افزود: خیمه های معرفت در بسیاری از امامزاده ها از جمله علی ابن مهزیار اهواز، سبزقبای دزفول، حضرت دانیال نبی شوش و حتی منطقه عملیاتی شلمچه برپا است. خوشبختانه همه مردم به ویژه راهیان نور در این خیمه ها حضور یافته و بازدید های فراوانی داشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: سخنرانی ها و عزاداری های ویژه ایام فاطمیه در استان شروع شده و تا امشب هم ادامه دارد. همچنین امروز صبح تجمع عزاداران فاطمی را در سراسر استان داشتیم و دسته جات عزاداری اهواز هم در حرم علی ابن مهزیار حضور پیدا کردند.

طباطبایی یادآور شد: تجمع بزرگ رهروان فاطمی امروز بعداز ظهر در امامزاده های مختلف استان و به صورت شاخص در امامزاده حیدر بهبهان برگزار می شود.

وی بیان کرد: امشب مراسم شام غریبان در امامزاده های خوزستان و به صورت شاخص در امامزاده سبزقبای دزفول برگزار می شود. این تجمع مخصوص سادات فاطمی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان گفت: سیاه پوشی ایام فاطمیه هفتم فروردین ماه جمع می شود. از هفت فروردین به بعد هم طرح آرامش بهاری همچنان ادامه داشته و اجرا می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار