شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز هدف از اين بازديد را تلاش براي زنده نگه داشتن و استمرار پررنگ فرهنگ ايثار و شهادت و تجديد پيمان با آرمانهاي بزرگمرداني دانست.
دكتر اسماعيل ايدني رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور به همراه دكتر علي خدادادي قائم مقام وي و مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان و همچنين دكتر سياحي معاون عمراني استانداري خوزستان و سرهنگ عبدالناصر ندايعلي معاون هماهنگ كننده سپاه پاسداران استان خوزستان با حضور در مناطق عملياتي جنوب و زيارت يادمان هاي مختلف شهداء، با آرمان هاي امام راحل(ره) و انقلاب اسلامي، شهداء فرزانه هشت سال جنگ تحميلي و مقام معظم رهبري تجديد پيماني دوباره كردند.
 
در اين سفر كه بوسيله بالگرد جمعيت هلال احمر استان صورت پذيرفت، دكتر ايدني در ابتدا با حضور در منطقه عملياتي فكه و محل شهادت شهيد قلم، سيد مرتضي آويني و نيز مقتل بيش از ١٢٠ شجاع شهيد دلاوري كه در استواري و وفاداري به انقلاب و امام (ره) به مولايشان حسين اقتداء كرده بودند، ضمن اداي احترام و قرائت فاتحه و زيارت، مستمع روايت رخداد عمليات والفجر مقدماتي و چگونگي شهيد شدن شهيدان كربلاي فكه توسط راويان مستقر در منطقه بود.

مقصد بعدي بازديد و زيارت، يادمان طلائيه بود.

ايشان در طلائيه كه محل وقوع عمليات خيبر و يادآور دليرمردي ها و رشادت هاي رزمندگام دفاع مقدس بود، ضمن زيارت يادمان و ضريح شهداي گمنام طلائيه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در اين مكان مقدس، بازديدي نيز از درمانگاه و اورژانس مستقر در اين منطقه داشت و ضمن تبريك سال نو به همكاران مستقر در طلائيه، از آنان به جهت زحمات شبانه روزي شان تشكر و قدرداني نمود.
 
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز هدف از اين بازديد را تلاش براي زنده نگه داشتن و استمرار پررنگ فرهنگ ايثار و شهادت و تجديد پيمان با آرمانهاي بزرگمرداني دانست كه باور داشتند حال كه بالاخره روزي خواهند مرد پس چه معامله اي بالاتر از معامله بر سر جان و در راه رضاي خدا و كسب درجه رفيع شهادت.
 
دكتر خدادادي قائم مقام دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان نيز هدف از اين بازديد و سفر را زيارت مقتل شهداي بزرگوار و زنده نگهداشتن ياد و خاطره آنان و تجديد ميثاق با آرمان هاي عظيم انقلاب اسلامي برشمرد و افزود: سركشي به پايگاه ها و درمانگاه هاي مستقر در مناطق عملياتي دفاع مقدس و قدرداني از پرسنل زحمتكش دانشگاه و جمعيت هلال احمر استان كه بصورت شبانه روزي در حال ارائه خدمت به مردم عزيز و زائرين هستند از ديگر اهداف بازديد امروز مي باشد.
 
خدادادي اظهار داشت: همچنين در اين بازديد از نزديك با نحوه ارائه خدمات به زائرين مناطق جنگي نظارت خواهيم كرد و با زائران كاروان هاي راهيان نور نيز ملاقات خواهيم داشت. 







نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار