شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶
وزیر بهداشت از پایگاه فوریت های پزشکی و درمانگاه اورژانس مستقر در یادمان و از امکانات و تجهیزات این پایگاه نیز دیدن نمود و ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش این پایگاه، فرارسیدن سال نو را به آنان تبریک گفت و پس از آن در جلسه ای با مسئولین یادمان، بابت زحمات و تلاش های شبانه روزی از آنان تشکر و شنونده حرف ها و مسائل مطرح شده توسط آنان گردید
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که سه شنبه 11 فروردین ماه 1394 به منظور دیدار با اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور مستقر در خرمشهر و آبادان به این دو شهر سفر کرده بود، در روز چهارشنبه 12 فروردین ماه برنامه خود را با بازدید از بیمارستان نیمه کاره اروندکنار، زیارت یادمان شهدای والفجر 8، بازدید از مرکز بهداشتی-درمانی قدس چوئبده، بیمارستان آماده افتتاح شهید بهشت، بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و مناطق محروم حاشیه نشین خرمشهر به همراه دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و دکتر آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، اسماعیل زمانی رئیس سازمان منطقه آزاد اروند، محمدسعید انصاری و جواد سعدون زاده نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی دنبال نمود.
 
بازدید از ساختمان نیمه کاره بیمارستان اروندکنار آبادان
وی ابتدا به سراغ ساختمان نیمه کاره بیمارستان اروندکنار آبادان رفت و ضمن بازدید از بخشهای مختلف ساختمان و همچنین موتورخانه بیمارستان، از آمادگی وزارت بهداشت و منطقه آزاد اروند جهت اتمام هر چه سریعتر این پروژه در آینده ای نزدیک خبر داد.
اتمام ساخت بیمارستان اروندکنار آبادان و تجهیز و بهره برداری از آن در طی ماه های آینده، از مصوبات جلسه دیروز وزیر بهداشت و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند بود.
 
زیارت یادمان شهدای عملیات والفجر 8
دکتر هاشمی و هیئت همراه سپس به زیارت یادمان شهدای عملیات والفجر 8 رفتند و در این مکان که در ساحل اروندرود بنا نهاده شده است ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه، به گفتگو با زائران کاروان های راهیان نور پرداخت.
همچنین وزیر بهداشت از پایگاه فوریت های پزشکی و درمانگاه اورژانس مستقر در یادمان و از امکانات و تجهیزات این پایگاه نیز دیدن نمود و ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش این پایگاه، فرارسیدن سال نو را به آنان تبریک گفت و پس از آن در جلسه ای با مسئولین یادمان، بابت زحمات و تلاش های شبانه روزی از آنان تشکر و شنونده حرف ها و مسائل مطرح شده توسط آنان گردید.
 
بازدید از مرکز بهداشتی-درمانی قدس چوئبده
مرکز بهداشتی-درمانی قدس چوئبده که در فاصله کمی از یادمان شهدای عملیات والفجر 8 قرار داشت، در گام بعد مورد بازدید و نظارت وزیر بهداشت قرار گرفت.
دکتر هاشمی در این مرکز که بخشدار منطقه و شهردار چوئبده نیز حضور داشتند از آنان خواست تا این مرکز را مورد حمایت بیشتری قرار دهند و به فضاسازی مطلوب و استاندارد و همچنین نگهداری بهینه آن کمک کنند.
همچنین وزیر بهداشت در این مرکز، از داروخانه، اتاق پزشک و اتاق بستری دیدن و با پزشکان و متصدیان این بخش ها به گفتگو پرداخت.
 
بازدید از بیمارستان آماده افتتاح شهید بهشتی آبادان
بیمارستان نوسازی شده و توسعه یافته شهید بهشتی آبادان که در مراحل انتهایی جهت افتتاح طی روزهای آینده است، میزبان وزیر بهداشت و هیئت همراه بود تا از بخش ها و امکانات مختلف و جدید این بیمارستان بازدید کنند.
گفتنی است این بیمارستان که در مدت سه سال گذشته به صورت کامل نوسازی و توسعه یافته است، طی روزهای آینده به صورت آزمایشی به زیر بار بیمار خواهد رفت و در ماه آینده نیز به صورت کامل پذیرای بیماران و مراجعین خواهد بود.
 
بازدید از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان
دکتر هاشمی و تیم همراه در برنامه بعد خود به بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان رفتند و از بخش های پذیرش، اورژانس، داخلی و آی سی یو این بیمارستان دیدن نمودند.
وزیر بهداشت در این بازدید ضمن تبریک سال نو به بیماران و کارکنان بیمارستان از نزدیک جویای احوال آنان شد و در خصوص روند رسیدگی به درمان بیماران، کمبود پزشکان متخصص و امکانات مورد نیاز بیمارستان، مواردی را مطرح نمود.
 
بازدید از مناطق محروم حاشیه نشین خرمشهر به اتفاق نماینده این شهر
در بعدازظهر روز چهارشنبه و در آخرین برنامه سفر دو روزه خود، دکتر هاشمی به همراه دکتر اسماعیل ایدنی و دکتر آموزنده به اتفاق آقای سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بازدید کاملی از مناطق محروم حاشیه نشین خرمشهر داشتند و وضعیت ضعیف بهداشتی و درمانی این مناطق را به منظور پیگیری مجدانه جهت رفع و اختصاص اعتبارات لازم نظاره گر شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار