شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
حجت الاسلام والمسلمین سعادت نیا رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت 3 مامورنیروی انتظامی در حادثه حمیدیه همشهریان اهوازی را به شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک این شهدای گرانقدر دعوت کرد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز همشهریان را به شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی گمبوعه دعوت کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز؛ حجت الاسلام والمسلمین سعادت نیا رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت 3 مامورنیروی انتظامی در حادثه حمیدیه همشهریان اهوازی را به شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک این شهدای گرانقدر دعوت کرد.


بسم رب الشهدا والصدیقین

بار دیگر مزدوران استکبار جهانی و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم  برای دستیابی به اهداف شوم و تفرقه افکنانه خود؛ سه سرباز رشید نیروی انتظامی را که برای حراست از امنیت میهمانان محترم نوروزی مشغول انجام وظیفه بودند را به شهادت رساندند تا تاریخ گواه مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی باشد.
بی شک اینگونه اعمال شنیع اگر در جهت برهم زدن امنیت، اختلاف افکنی درمیان اقوام و بی ثبات نشان دادن کشور عزیزمان صورت گرفته باشد؛ راه به جایی نخواهد برد.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر اهواز، ضمن محکومیت این عمل مذبوحانه ، شهادت این 3 جوان برومند را محضر مقام معظم رهبری، نماینده محترم ایشان در استان خوزستان، خانواده معزز این شهدای گرانقدر، خانواده تلاشگر نیروی انتظامی خوزستان و مردم شریف استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهدای علو درجات را مسئلت دارم و همه همشهریان گرامی را به حضور در مراسم تشییع پیکر پاک این گلگون کفنان دعوت می نمایم.
در پایان از نیروهای خدوم امنیتی، انتظامی و قضایی پیگیری و برخورد سخت با عاملان این جنایت را خواستارم.  

قربانعلی سعادت نیا
رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
comment
0
1
comment مزدورهای بزدل ؛ آخه این رفتار ددمنشانه و وقیحی است که انجام میدهید . اگربه عقیده باطل خود ایمان دارید و سلاح بدست میگیرید با رذالت و پستی رفتار نکنید شهامت نبرد را داشته باشید نه اینقدر با خواری و خفت روی هر چه آدم پست و دنی را سفید کنید .
روح شهیدان عزیزمان در نیروی انتظامی شاد باشد و خداوند متعالی به خانواده های معززشان صبر و آرامش عطا کند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار