اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
اهواز ـ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: حال دو مامور نيروی انتظامی خوزستان كه در پارک گمبوعه حميديه از سوی افراد ناشناسی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، خوب است.

سرهنگ سید رحمان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: بامداد روز پنج شنبه ۱۳ فروردین ماه امسال پنج نفر از ماموران نیروی انتظامی خوزستان كه در چادر نوروزی ویژه برقراری امنیت مهمانان نوروزی و شهروندان پارک گمبوعه شهرستان حمیدیه مستقر شده بودند از سوی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفتند. متاسفانه در این حادثه دو سرباز و یك استوار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: از همان لحظه ای كه حادثه روی داد بلافاصله تیم های مخصوص و ویژه با حضور كارآگاهان خبره و آگاه به منظور شناسایی عاملان جنایت تشكیل شد. این تیم ها تا كنون به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و تا دستگیری عاملان جنایت دست از فعالیت شبانه روزی خود نمی كشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح  كرد: امیدوارم با تجارب بسیار خوبی كه ماموران آگاهی استان دارند هر چه سریعتر عاملان این جنایت را شناسایی كنند.

موسوی یادآور شد: به محض شناسایی عاملان جنایت به مردم شهید پرور و غیور استان اطلاع داده و جنایتكاران را نیز در اختیار مقامات قضایی می دهیم.

وی عنوان كرد: امروز مراسم تشییع این شهدا به خوبی و با شكوه هر چه تمامتر برگزار شد. از تمامی عشایر غیور و ولایتمدار استان، بزرگان طوایف عرب، مسئولان استانی، نظامیان، اصناف، بسیجیان و مردم استان قدردانی می كنم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: مردم ما خیلی قدر شناس بوده و احترام بسیاری برای مامورانی كه در لباس نیروی انتظامی به جامعه خدمت می كنند، قائل هستند.

موسوی  گفت: امروز همه مردم بدون در نظر گرفتن اینكه هر شهید متعلق به كدام شهر است در حمیدیه جمع شده و با عشق، علاقه و عاطفه عمیق اسلامی شهدا را بدرقه كردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار