اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
آمادگی روحانی برای شرکت در جلسات روحانیت مبارز
مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفته: آقایان هاشمى و روحانی از بنیانگذاران جامعه روحانیت هستند، اگر آقای ناطق گاهی به صراحت عنوان کرده است که حضور نمی‌یابد آقایان مزبور هیچ‌گاه چنین سخنی را نگفته‌اند بلکه در ملاقات‌هایی که با اقاى روحانى داشتیم ایشان ابراز تمایل برای شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز داشتند؛ در نشستی که بعد از ارتحال آیت الله مهدوی کنی داشتیم، از سوی آیت الله امامی کاشانی از جناب اقاى روحانى دعوت به عمل آمد که به دلیل همزمانی با جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی نتوانست شرکت کند.

1800 میلیارد دلار بودجه نظامی دنیا در سال 2014

بنا بر اعلام "مؤسسه پژوهش صلح جهانی استکهلم" (SIPRI) هزینه‌های تسلیحاتی جهان در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۸/ ۱ هزار میلیارد دلار بوده است. این عدد نسبت به سال ۲۰۱۳ حدود ۴/ ۰ درصد کاهش نشان می‌دهد. کاهش نسبی بودجه دفاعی آمریکا و سیاست‌های صرفه‌جویانه بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا دلیل اصلی کاهش هزینه‌های تسلیحاتی جهان در سال ۲۰۱۴ عنوان شده است. بر این اساس، هزینه‌های تسلیحاتی در آمریکای لاتین تقریبا ثابت مانده است. در مقابل بودجه دفاعی کشورهای خاورمیانه، شرق اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه رشد کرده است.

تلاش داعش برای اشغال بیجی پس از تصرف رمادی
نیروهای داعش تصاویری را در اینترنت منتشر کرده‌اند که نیروهای‌شان را در حال تهاجم به بزرگترین تأسیسات نفتی عراق نشان می‌دهد. داعش تلاش برای تصرف پالایشگاه بیجی در استان صلاح‌الدین را از چند روز گذشته آغاز کرده و مدعی است که نیروهایش در اواخر روز یکشنبه توانستند به این تأسیسات وارد شوند و کنترل بخش عظیمی از آن را در دست گیرند. مقامات امنیتی عراق این ادعا را رد کردند و گفتند این پالایشگاه هنوز در کنترل کامل آن‌هاست.

تسخیر این پالایشگاه در ۲۰۰ کیلومتری شمال بغداد یک پیروزی استراتژیک برای داعش به‌شمار می‌رود چرا که در بیجی به جز پالایش نفت، سوخت بسیاری از جایگاه‌های سوخت عراق تأمین می‌شود و نیروگاه برق آن نیز برق بغداد را عرضه می‌کند.

فابیوس از امضای توافق نهایی هسته ای مطمئن است
روزنامه فرانسوی لوپاریزین با انتشار مصاحبه وزیر امور خارجه فرانسه ،نوشت: فابیوس که در جریان مذاکرات از توافقی قوی و مستحکم حمایت می کرد به امضای نهایی توافق مطمئن است. وی با این حال احتمال بروز وقایع غیرمنتظره را در مسیر توافق نهایی که قرار است تا پایان ماه ژوئن (تیر ماه) حاصل شود، رد نکرد اما بروز آن را بعید دانست.

جنتی: خبرنگار اسرائیلی با ما دغل‌کاری کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فعالیت یک خبرنگار اسرائیلی در ایران و چگونگی مجوز گرفتنش گفته: اصلا مجوزی گرفته نشده است. این‌ها دغل‌کاری کردند و با پاسپورت اروپایی وارد ایران شدند. نکته دیگر این است که این شخص به عنوان توریست آمده نه خبرنگار؛ چرا که سفارتخانه‌ها هر کسی را که قرار باشد به عنوان خبرنگار وارد کشور شود بررسی ویژه‌ای می‌کند به این ترتیب که درخواست‌ها توسط یک هیات سه نفره بررسی می‌شود سپس تعداد روزهای حضور در ایران تعیین و نظارت هم صورت خواهد گرفت.وی تأکید کرده: بعد از اینکه این فرد از ایران رفت معلوم شد که خبرنگار اسرائیلی بوده است.

خاطرات شفاهی روحانی در راه است

حسن روحاني در بخشي از تاريخ شفاهي خود آورده است: اروپايي‌ها به ما گفتند كه فشار اين همسايه‌هايتان را كم كنيد، الان هم اسرائيل به ما فشار مي‌آورد، هم آمريكا، هم عرب‌ها بنابراین در مجموع، فشار آمريكا مهم‌ترين عامل بود.

به گزارش پارس، مجموعه اي از همراهان حسن روحاني در حال تدوين خاطرات شفاهي وي هستند. در بخشي از اين خاطرات كه هنوز به صورت مكتوب منتشر نشده و مربوط به مذاكرات هسته‌اي در دوران دولت دوم خرداد و به رياست وي بوده است(1384- 1382) مي گويد: عرب‌ها اساساً از اينكه موازنه قدرت بهم خورده بود، ناراحت بودند. در ذهن آنها بين ايران و عراق يك موازنه‌اي برقرار بود. ايران قدرت بزرگي بود، عراقي‌ها نيز به لحاظ نظامي، قدرتي در منطقه بودند كه به‌زعم عرب‌ها مي‌توانستند روزي مقابل ايران بايستند. خب وقتي صدام از بين رفت، این موازنه بهم خورد. قبلاً عربستان دنبال طالبان رفته بود و به آنها كمك می‌كرد، تا مشکلی در برابر ایران باشند، حکومت طالبان نيز سرنگون شد. بنابراین جايگاه ايران ارتقا پيدا كرد. همزمان در آن مقطع موضوع هسته‌اي مطرح شد. آنها از اينكه توازن قوا بهم خورده بود، ناراحت بودند.

بررسی حقوقی اصطلاحات مذاکرات هسته ای

معاون حقوقی رییس جمهوری از برگزاری نشست بررسی ابعاد حقوقی بیانیه لوزان در سه شنبه هفته جاری (فردا) خبر داده و گفته: در این نشست قرار است علاوه بر ابعاد حقوقی بیانیه سوئیس ، اصطلاحاتی که می تواند در مذاکرات هسته ای مورد استفاده قرار گیرد نیز از نظر حقوقی مورد بررسی قرار گیرد. امین‌زاده افزوده: حقوقدانان بین المللی قرار شده است که مطالعات خود را در این زمینه انجام دهند.

نشست بررسی ابعاد حقوقی توافق لوزان با حضور الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهوری ، سید عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای و 40 حقوقدان برجسته بین الملل عصر سه شنبه در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.

پروین احمدی نژاد هم در پاسخ به هاشمی رفسنجانی خاطره رو کرد!

پروین احمدی نژاد، به خاطره رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داده و نوشته: خرداد سال هشتادو پنج در سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره) دکتر احمدی نژاد به اتفاق چند نفر دیگر از جمله اینجانب، به منظور دیدار با همسر مکرمه حضرت امام در جماران حضور یافتند. نکات قابل اشاره از آن دیدار و مسایل بعدی:

خانم در مقابل خدمه و برخی از اعضای خانواده، خوشحالی خود را از انتخاب دکتر اینگونه ابراز کردند که در زمان انتخابات گفته بودند اگر دکتر رای بیاورد، شیرینی انتخاب، مهمان من باشید و هرچه می خواهید غذا از بیرون تهیه کنید. ایشان می گفتند به خادمه منزل گفته ام تلویزیون را برای من فقط در صورت سخنرانی دکتر و یا مقام معظم رهبری روشن کنید. ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند!

گفتنی است که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب گفته بود: در آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.

صد آفرین الن ایر برای تیم ملی کشتی ایران

پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابتهای جهانی آمریکا آلن ایر در فیسبوک خود نوشت:

صد آفرین به تیم ملی کشتی آزاد ایران به خاطر پیروزیشان در برابر آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد. این چهارمین سال پیاپی است که قهرمان این رقابت‌ها شد.

ادعای جنجالی یک کارگردان علیه دیپلمات‌های فرهنگی ایران

جمال شورجه کارگردان سینمای ایران بیان داشت: هفته‌های فیلم ایران در خارج از کشور، فرصت و ابزار مناسبی برای معرفی و تبلیغ برای فرهنگ ایرانی و همچنین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است. رایزنی‌های فرهنگی باید رویکرد، جهت‌گیری و برنامه مشخصی برای معرفی سینما و فرهنگ واقعی ما در خارج کشور داشته باشند. چون این فیلم‌ها علاوه بر ایرانیان مقیم دیگر کشورها برای مردم همان کشورها هم به نمایش در می‌آیند. اما متأسفانه با بی‌تدبیری و کج سلیقگی مسئولان فرهنگی، این فرصت همواره به هدر رفته است.وقتی دوره کاری برخی از رایزن‌های فرهنگی ما در کشورهای مختلف به اتمام می‌رسد، آنها در همان کشور محل مأموریت خود مقیم می‌شوند و فرزندانشان در همان کشورها به تحصیل ادامه می‌دهند. یکی از دلایل تمرکز رایزن‌های فرهنگی بر نمایش فیلم‌هایی مغایر با ارزش‌ها در هفته‌های فیلم، کسب «اقامت» در آن کشورهاست.

حامیان داعش از کدام کشورها توئیت می‌کنند؟

اینفوگرافیکی که حامیان داعش و توئیت‌شان را در 11 کشور دنیا نشان می‌دهد.طبق آماری که به تازگی از سوی سایت توئیتر منتشر شده، بیشترین حامیان داعش از 11 کشور دنیا مطالب شان را در حمایت از این گروه تروریستی توئیت می‌کنند. این کشورها عبارتند از: عربستان سعودی، سوریه، عراق، ایالات متحده آمریکا، مصر، کویت، ترکیه، اراضی اشغالی فلسطین، لبنان، انگلستان و تونس.

قیمت خودرو با ریش رحیمی ارزان شد!

جمشید پژویان در گفتگویی بیان کرد: در آن زمان که قیمت خودروهای داخلی به شدت افزایش یافت آقای رحیمی به خودروسازان دوستانه و بدون دلیل مشخص گفت تا 4 میلیون تومان قیمت ها را کاهش دهید و ریش گرو گذاشت. من آن زمان اعلام کردم وظیفه آقای رحیمی نیست که در این مورد دخالت کند. قیمت ها باید کاهش یابد اما باید بر اساس دستورالعمل قیمت ها خودرو باید قیمتگذاری شود. البته خودروسازان نیز در بسیاری از موارد دستورالعمل را اجرایی کردند.آقای رحیمی به دنبال نمایش سیاسی بود و به دنبال این بود که من رفتم به خودروسازان گفتم خودرو را ارزان کنید و آنها هم قبول کردند.

مدافعان حقوق زنان دنبال برهنگی زنان اند!

آیت الله مصباح یزدی گفته: حتی همین امروز هم که عده ای با ادعای طرفداری از حقوق زنان، حق زن را مساوی و حتی بالاتر از مرد دانسته و خواستار آزادی و اعطای حق بیشتر به زنان هستند، در ادعای خود صادق نیستند؛ بلکه دامی را برای زنان پهن می کنند تا مرد‌ها بتوانند بیشتر از زن‌ها بهره ببرند و سر دادن شعار آزادی برای این است که زنان برهنه در جامعه حاضر شوند تا مردان سوء استفاده کنند! وی در جمع تعدادی از همسران دانش پژوهان این مؤسسه، ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام اظهار داشت: حضرت زهرا (س) دارای مقام بسیار بزرگی نزد خداوند هستند، به گونه ای که تصور چنین مقامی در ذهن نیز برای ما غیر ممکن است.مصباح یزدی با اشاره به تفاوت‌های زن و مرد اظهار داشت: بر اساس همین تفاوت ها، خداوند مسئولیت‌های متفاوتی را به زن و مرد واگذار کرده است. به عنوان نمونه خداوند کارهای سنگین را از عهده بانوان برداشته است و این ناشی از تفاوت جسمی بین زن و مرد است.

پديده بچه فروشي به خاطر اعتياد زنان

دکتر جزيني قائم مقام دبيرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر،با تاکيد بر اينکه زنان بيشتر از مردان دچار آسيب‌‌هاي ناشي از اعتياد مي‌شوند، تصريح کرد: ۲۸ درصد زنان اولين مصرفشان از طريق دوستان بوده است و اين نقش دوست را در زندگي انسان پررنگ مي‌کند. چرا که دوست تاثير زيادي در زندگي، رفتار و منش هر فردي دارد.وي در ادامه، عواملي همچون ميزان تخريب ناشي از اعتياد، شيوع بيماري‌هايي همچون ايدز، سرعت عود، فاصله شروع مصرف مواد تا تزريق، سوء استفاده از زنان فقير، وجود دلايل عاطفي و فشار رواني براي شروع مصرف، آسيب ديدن کودکان به خاطر اعتياد مادر، تمايل به لاغري و پديده بچه فروشي را در زنان بيشتر از مردان خواند و گفت: مرد سالم، زن معتاد را تحمل نمي‌کند اما زن سالم، مرد معتاد را تحمل مي‌کند و حتي ديده شده که از سوي همسر معتاد خود به سمت اعتياد کشيده شده است.

واکنش همه‌جانبه به سخنان دیروز هاشمی

سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی در مراسم گرامیداشت همسر امام با واکنش‌های تندی همراه شده است. محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سؤالی در رابطه با اظهارات اخیر رئیس تشخیص مصلحت نظام مبنی بر ظلم به زندانیان و انجام رفتار خشن در زندان‌های کشور گفت: چنانچه این ادعا بدون استناد باشد می‌تواند در زمره تهمت و تشویش اذهان عمومی قرار بگیرد پس توصیه می‌کنم افراد اگر مطلبی مستند دارند ارائه دهند تا در این صورت موضوع دنبال شده و اگر ظلمی صورت گرفته باشد حق فرد استیفا شود و با مرتکبین برخورد صورت گیرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور هم در این باره گفته: مسئول زندان‌ها وزارت کشور نیست؛ اما براساس گزارشی که آقای آملی لاریجانی در جلسات شورای عالی امنیت ملی درباره زندان‌ها می‌دهند چنین چیزی نبوده و بر عکس بر نظارت دائم بر زندان‌ها اعلام رضایت کردند، حتی در جلسه اخیر که با مسئولان نیروی انتظامی داشتیم سوال کردم که آیا گزارشی از سرکوب و برخورد خشن توسط ماموران ناجا گزارش شده که گفتند حتی یک مورد هم نداشتیم.

سردار جعفری فرمانده سپاه و روح‌الله حسینیان از نمایندگان مجلس سخنان هاشمی را به پرونده فرزند وی مرتبط دانسته‌اند. سرلشکر جعفری در این باره گفته: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و دانه‌درشت‌ها را در محکمه افکار و وجدان عمومی محاکمه کند، معلوم است که صدای وااسلاما، دادخواهی و تظلم از کسانی که در معرض محاکمه هستند و وابستگان آنها بلند می‌شود. اینها می‌خواهند جای ظلم و عدل را عوض کنند! امروز همه می‌دانند اینکه فردی خود را معیار حق بداند و حریم دائمی برای خود ایجاد کند در نظام ما منسوخ شده و مردم همه را در برابر قانون برابر می‌دانند. 


روح‌الله حسینیان که در زمان ریاست‌جمهوری هاشمی معاون وزیر اطلاعات بوده نیز در این باره گفته: کسی که 8 سال رئیس‌جمهور بوده و در دوران ریاست‌جمهوری‌اش زیربنای امنیتی شدن فضا را ریخته و با رفتاری که داشته موجب فاصله‌ گرفتن برخی از انقلاب شده است؛ چگونه ادعای سرکوب در زندان‌ها را دارد؟، حالا که فرزندتان قرار است به دست قانون سپرده شود، از وضعیت زندان‌ها سخن می‌گوید خب چرا در دوران ریاست‌جمهوری‌تان از این حرف‌ها نمی‌زنید و امروز ادای روشنفکری به خود گرفته‌اید در حالی شما دوران فضای بسته امنیتی را به وجود آوردید.

حسین شریعتمداری نیز در بخشی از سرمقاله روزنامه کیهان نوشته: به قول ایشان، بدحجابی فقط یکی از مشکلات است. ولی چه کسی این مسئله را اصلی‌ترین مشکل قلمداد کرده است؟! و اما، باید از آقای هاشمی پرسید آیا حضرتعالی نبودید که روز 12 اردیبهشت 65 در خطبه نماز جمعه تهران، پیشنهاد می‌کردید خانم‌های بدحجاب باید به اردوگاه‌های بازسازی منتقل بشوند و فرموده بودید این خانم‌ها باید خودشان در اردوگاه‌ها کار کنند و مخارج خویش را تأمین کنند زیرا اکثرا از قشر مرفه هستند و با پول‌های بادآورده که خودشان یا شوهرانشان دزدیده‌اند زندگی می‌کنند و...!!

ضرر 14 میلیاردی بازی با استقلال خوزستان برای هدایتی

هنوز اضافه شدن یا نشدن حسین هدایتی به هیات مدیره پرسپولیس تایید نشد که تصویر برند شرکت او روی پیراهن این تیم منجر به یک شکایت چهارده میلیاردی از این تیم شده است. به گزارش نامه نیوز ، بعد از حضور حسین هدایتی اطراف باشگاه پرسپولیس و صرف هزینه های تغییر مربی توسط او، دیروز بازیکنان پرسپولیس با اسپانسری به نام استیل آذین که روی پیراهن شان نقش بسته بود وارد زمین شدند. تغییر اسپانسر و درج نام استیل آذین روی پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای مسئولان باشگاه دردسرساز شده است. نماینده اسپانسر قبلی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا درگیری لفظی شدیدی بین او و مدیران فعلی پرسپولیس بوجود بیاید. در همین زمینه شنیده می شود اسپانسر قبلی باشگاه قصد دارد از حسین هدایتی شکایت کنند و غرامتی در حدود 14 میلیارد از او دریافت کنند. گویا مدیران پرسپولیس قبل از اینکه با اسپانسر قبلی فسخ کنند اقدام به استفاده از اسپانسری به نام استیل آذین کرده اند که همین می تواند حواشی جدید برای این باشگاه پرطرفدار بوجود بیاورد.

امام جمعه‌ای که باید مواخذه شود

محمدتقی رهبر، امام جمعه اصفهان در گفت‌و‌گو با نامه نیوز در خصوص لغو و به تعلیق درآمدن پروازهای حج عمره از سوی وزیر ارشاد گفته: بعد از این اتفاق تلخ در فرودگاه جده، چندین بار اعلام کردم که جای دارد حج عمره را لغو کنیم و از آن‌ طرف سفیر آنها را نیز اخراج و سفیر خود را فراخوان کنیم و اینگونه یک واکنش تند در مقابل این عمل شنیع ابراز کنیم. ملت ایران با آن عظمت و بزرگی مورد تحقیر یک مشت سوسمارخور قرار می‌گیریم که اکنون صاحب فرهنگ کشتار مردم و جنایت و بداخلاقی‌ها علیه مسلمانان شده‌اند.

نوبت استعفای پاستورنشينان برای مجلس

موج استعفاي چهره‌هاي سياسي براي حضور در انتخابات مجلس آغاز شده است. در يكي از آخرين استعفاها قرار است مجيد نصيرپور از سمت خود در دولت كنار برود. وي هم اكنون معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس جمهوري است. نصيرپور در حاشيه جلسه روز يكشنبه مجلس به خبرنگار «خرداد» اطلاع داد كه جلسه مشترك دولت و مجلس آخرين حضور او در معاونت پارلماني دولت خواهد بود و احتمالا روز دو شنبه استعفاي خود را تقديم خواهد كرد. به گزارش خرداد؛ پيش از نصيرپور نيز محمدرضا ميرتاج الديني نيز از سمت خود در صدا و سيما براي حضور در انتخابات مجلس دهم كنار رفته بود. ميرتاج الديني نيز درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي خود به «خرداد» گفت كه قصد دارد تا در چارچوب پروژه وحدت اصولگرايان و احتمالا ائتلاف انتخاباتي اين جريان وارد عرصه شود. وي تاكيد كرد: «هنوز فعاليت‌هاي جدي خود را شروع نكرده‌ام و فعلا منتظر هستم تا شرايط وحدت بيشتر مهيا شود.»

کنفرانس خبری بازیگر مشهور در بنگاه املاک

تصمیم اکبر عبدی هنرمند سرشناس ایرانی بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است به گزارش ایرنا رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که اکبر عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته است که مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. خبرگزاری آناتولی گزارش داد که عبدی که نقش اول را در بیش از 90 فیلم در ایران بازی کرده است با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در آلانیا گفت: به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است که در این شهر به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است. او گفته است که به توصیه دوست قدیمی خود منصور پیری، به آلانیای ترکیه آمده و در این شهر منزلی خریداری کرده تا عمر خود را در این شهر بگذراند. به گزارش این شبکه خبری، عبدی گفته است که می خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت های هنری خود ادامه دهد.

جا زدن تعدادی معتاد در پوشش حامیان تیم هسته‌ای!

مخالفان دولت تدبیر و امید، برنامه اخلال در سفر استانی رییس جمهور به گیلان را کلید زدند.یکی از سایت‌های حامی دولت مدعی شده که دسته‌ای از مخالفان دولت تصمیم گرفته‌اند تا با جمع آوری و ساماندهی برخی معتادان به مواد مخدر، آنها را وارد برنامه استقبال از رییس جمهور در رشت کرده و به بهانه توفیق اخیر تیم هسته ای دولت در مذاکرات سوییس، مراسم را به حاشیه بکشانند.بر اساس این تصمیم که در جلسه اخیر منتقدان در یکی از شهرهای اطراف رشت گرفته شده، قرار است ابتدا تعدادی از معتادان به مواد مخدر از چند شهر استان گیلان جمع آوری شده، سپس با وعده پول، آنها را راضی به تجمع در مقابل محل سخنرانی رییس جمهور در رشت و در دست گرفتن تعدادی پلاکارد در حمایت از تیم هسته ای دولت کنند.گفتنی است مخالفان دولت تدبیر و امید ابتدا قصد داشتند به گونه دیگری با شعارهای تند علیه شخص رییس جمهور، در مراسم استقبال از دکتر روحانی، اخلال ایجاد کنند اما در نهایت، طرح مذکور با هدف تمسخر توفیقات هسته ای دولت، به تصویب آنها رسیده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار