اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
رییس سازمان دانش آموزی خوزستان:
- رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان رویکرد سازمان دانش آموزی در سال جدید را تحقق شعار همدلی و همزبانی عنوان کرد و گفت:در این راستا برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا علیرضا مسرور روز سه شنبه در گردهمایی پیشتازان و فرزانگان شهرستان دزفول در محل اردوگاه شهید قاضی هدف این سازمان از برگزاری این همایش ها را تقویت روحیه ارتباط جمعی ، ارتقای سطح مهارتهای فردی و ایجاد نشاط بین اعضای تشکیلات دانش آموزی عنوان کرد.

غلامرضا نصراله پور مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این همایس در سخنانی با تقدیر از عملکرد سازمان دانش آموزی دزفول در سال تحصیلی جاری ، این موفقیت ها را مرهون تلاش بی دریغ و بی سابقه کادر اجرایی و مربیان دلسوز این تشکیلات عنوان کرد.

در این گردهمایی که نزدیک به یکهزار نفر از دانش آموزان فرزانه و مربیان آنها حضور دارند مهارت هایی چون حمل قرآن ، پرچم ، چوب بندی و کارگاه خلاقیت به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

سازمان دانش آموزی دزفول با یکهزار و 600 عضو دانش آموز و 200 مربی بعد از اهواز در رتبه دوم تشکیلاتی قرار دارد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش دزفول نیز گفت:سازمان دانش آموزی که دارای تشکل های پیشتازان ویژه دانش آموزان پسر و فرزانگان ویژه دانش آموزان دختر می باشد از 20 سال پیش راه اندازی شده و در طول سال تحصیلی آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه می کند.

علی پور ابراهیم افزود:در ابتدای سال تحصیلی دانش آموزانی که مایل به فراگیری دوره های آموزشی مختلف بودند انتخاب و آموزش های مختلف از جمله مهارت های اجتماعی،اردویی ، احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران و کمک های اولیه ، بازی های بومی و محلی را فرا گرفتند.

وی اظهار کرد:در پایان این همایش نیز گواهینامه پایان دوره به دانش آموزان اعطا می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار