اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
روزنامه فرهنگ جنوب در تازه ترین شماره خود در ستون زیر ذره بین نوشت: 

پیشنهاد آیت الله به مداحان  
اخیرا آیت الله موسوی جزایری گفته است که از مداحان انتظار دارم که خود را وابسته به روحانیت دانسته و بدانند همان گونه‌ که روحانیت با لباس پیغمبر یعنی عبا و عمامه بالای منبر می‌روند، شما نیز با‌‌ همان عبا به عنوان واعظ اهل بیت (ع) به بیان معارف و مدح اهل بیت (ع) بپردازید. 

شاهپور رستمي در شهر رامین
بر اساس شنیده ها، شاپور رستمي که زمانی مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان بود و در استانداری بوشهر نیز سمت های مختلفی برعهده داشت ، مدیریت شهر جدید رامین را به زودی برعهده خواهد گرفت و رسما کار خود را تا چند روز آینده شروع می کند. شهر رامین که سالیان سال است از ساخت و ساز آن می گذرد این روزها حال و روز خوشی ندارد و به دلیل ضعف زیرساخت ها چندان استقبالی از آن نشده است. امید است با مدیریت جدید ، این شهر نیز رونقی بگیرد.

 70 دقیقه دلهره در آسمان اهواز
سه شنبه شب پرواز شماره 8056 تهران به اهواز در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت و به دلیل نقص فنی ، خطر از بیخ گوش مسافران گذشت.  رنگ پریدگی و حرکت شتابان میهماندارن در هواپیما  ، رفت و آمد بیش از حد خدمه پرواز به سمت کابین هواپیما و نگاه به چرخ های هواپیما، این شک را تبدیل به یقین کرد که چرخ های هواپیما باز نشده و استرس مسافرین را بیشتر کرد ! سرانجام خلبان پرواز کاپیتان  با متانت خاصی مسافرین را دعوت به آرامش کرد و علت چرخش در آسمان اهواز را برای اتمام سوخت هواپیما و جلوگیری از آتش سوزی اعلام کرد. شاهکار قابل تحسین و حرکت روحیه بخش خلبان نظامی نیز قسمتی از پرده نمایش این مسافرت تاریخی بود. یکی از مسافرین به نام رضایی خلبان جت جنگی از جا بلند شد و خطاب به مسافرین گفت که من به عنوان خلبان صدای باز شدن چرخ ها را شنیدم و ممکن است در این مورد لامپ چراغ مربوط به چرخ ها سوخته باشد. رضایی این را هم گفت که خلبان این هواپیما خلبانی ماهر و مدرس دوره خلبانی ست و حتی اگر هواپیما را بر روی بال ها بنشاند، باز هم سالم می نشیند. بنا به همین گزارش تقاضای دوم خلبان از مسافرین این بود که کمربندها را محکم تر از قبل و همچنان بسته نگه دارند و آمادگی داشته باشید تا چند تکان محکم به هواپیما بدهند که چرخها بازشود! تکان به هواپیما و صلوات و جیغ و فریاد مسافرت خاطره انگیزی را رقم زد. یکی وصیت میک رد، یکی از ناوگان فرسوده می گفت و دیگری از ددمنشی دشمنان  و تحریم صنعت هوایی!
سرانجام با دستور خدمه پرواز همه دست ها به روی سر گره کرده، زانوها دربغل فشرده، به زیر صندلی خزیدند و پرواز نشست! نشستن پرواز به خانواده مسافرین مستقر در فرودگاه نیز جان تازه ای بخشید. 
این هواپیما مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایرتور بوده که ۱۵۰ مسافر داشت. این اولین باری ست که چنین اتفاقی در اهواز رخ می دهد. در این پرواز سه چهره اهوازی ، سیدشریف حسینی نماینده اهواز ، محمد حویزاوی شهردار خرمشهر و امیر مجدم  رییس سازمان حمل و نقل شهرداری اهواز جز مسافرین بودند.

بانوی محیط زیست در روز خاکی خوزستان چه می کرد؟
پس از موج گرد و خاک ها در سال گذشته و ماندگاری چند روزه آن در برخی شهرهای استان و نیامدن خانم ابتکار رییس محیط زیست به اهواز ، نگاه ها به رفتار و سخنان این بانوی محیط زیست بیشتر شده و خوزستانی ها علاقه خاصی پیدا کرده اند که تا ببینند مسئولین در روزهای پر گرد و خاک خوزستان چه می کنند و چه می گویند. این هفته نیز ، دو روز هوای استان پر گرد و غبار بود اما در حالی که خوزستانی ها خاک می خوردند بانوی محیط زیست ، مشغول دیدوبازدید با هنرمندان است!

شمارش معکوس  برای تغییرات در خوزستان
اسفندماه سال 93 که استاندار خوزستان در همایش پایانی سالی سرپرستی خبرگزاری فارس خوزستان از تغییر برخی فرمانداران، بخشداران و مدیران تا اوایل اردیبهشت ماه 94 خبر داد. انتشار این خبر در روزهای پایانی سالی موجی از سئوالات و گمانه‌زنی‌ها را در بین مسئولان و افکار عمومی به راه انداخت که چه کسانی قرار است در میانه راه از قطار تدبیر و امید پیاده شوند.
در حال حاضر برخی فرمانداران و مسئولان اجرایی استان باقی مانده از دوران دولت سابق هستند که از جمله می‌توان به مدیرکل میراث فرهنگی استان، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تعدادی از بخشداران و همچنین بلاتصدی ماندن فرمانداری ایذه اشاره کرد. در این حال حضور برخی فرمانداران دولت قبل که از شهرهایی به شهری دیگر منتقل شدند و بعضا هنوز به رئیس‌جمهور سابق نیز وفادار هستند به طوری که در سفر اخیر احمدی‌نژاد نیز با وجود اطلاع از احتمال بازتاب‌ها، به استقبال وی رفتند سئوالاتی را در خصوص تغییر احتمالی اینگونه افراد در اذهان کارشناسان و ناظران سیاسی استان ایجاد کرده است. برخی خبرها حکایت از آن دارد تصمیم در خصوص تغییر مدیران نهایی شده و بزودی لیست تغییرات اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
به ‌هرحال امسال به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از حساسیت خاصی برخوردار است که لازم است هرچه زودتر ترکیب مدیریتی در استان خوزستان نهایی شود.

حکم دیگر برای سپهر 
هنوز 5 ماه از حکم انتصاب حجت الاسلام  لطف الله سپهر به سمت مدیرکل امور کتابخانه های عمومی نمی گذرد که منصب مهم دیگری در حوزه فرهنگی استان به ایشان سپرده می شود و سید لطف الله سپهر به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
comment
0
1
comment مهندس رستمي موفق ترين مدير عمراني خوزستان هستند كه دو سال اخير معاونت عمراني استانداري بوشهر رو به عهده داشتند، براي من جاي سوال هست كه مديري با اين تجربه كه در اوج پختگي قرار داره بايد اينجا به كار گرفته بشه...؟؟ از دكتر مقتدايي خواهش داريم كه قدر سرمايه هاي استان رو بدونن و اونها رو با توجه به پتانسيلي كه دارند به كار بگيرن كه خداي نكرده فرصت سوزي نشه..!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار