شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶

سایت خوانا نوشت: محمدباقر شریعتی که در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توانست با کسب 24748رای به عنوان نماینده مردم شهرستان بهبهان انتخاب شود صبح امروز در بهارستان مانند دیگر نمایندگان مراسم تحلیف به جای آورد . گفتنی ست که وکلای ملت بعد از استماع سخنان وزیر کشور و رئیس جمهور سوار اتوبوس‌های مستقر در حیات ساختمان بهارستان شدند و به بهشت زهرا رفتند ...

محمدباقر شریعتی که در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی توانست با کسب 24748رای به عنوان نماینده مردم شهرستان بهبهان انتخاب شود صبح امروز در بهارستان مانند دیگر نمایندگان مراسم تحلیف به جای آورد .

گفتنی ست که وکلای ملت بعد از استماع سخنان وزیر کشور و رئیس جمهور سوار اتوبوس‌های مستقر در حیات ساختمان بهارستان شدند و به بهشت زهرا رفتند و ضمن قرائت فاتحه برای ۷۲ شهید حزب جمهوری اسلامی بر سر مزار شهدای جنگ تحمیلی حاضر شدند و با اهداء گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل به عمل آوردند.

وکلای ملت بعد از بهشت زهرا راهی حرم مطهر حضرت امام (ره) شدند .سیدحسن خمینی که تولیت آستانه حضرت امام را بر عهده دارد، به استقبال منتخبین آمد و دوشادوش علی لاریجانی به سمت مرقد حضرت امام حرکت کرد.

بعد از سرود و اهدای گل از سوی منتخبین به مرقد مطهر امام (ره) وکلای ملت در صفوف به هم پیوسته به سید‌حسن خمینی اقتدا کردند و نماز ظهر و عصر خود را به جماعت به جا آوردند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار