اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
دبیرکل خانه کارگر در اهواز:
محجوب توسعه را رکن هر کشوری دانست و افزود: توسعه سیاسی شادابی به همراه دارد و شادابی در عرصه سیاست به معنای شادابی اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش ها است و نقطه قوت آن این است که حزب و کار حزبی را آغاز می کردیم.
اهواز - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر گفت: توسعه سیاسی مدلی است که می تواند مردم را شاد کرده و شادابی را به جامعه برگرداند.

به گزارش ایرنا علیرضا محجوب شامگاه پنجشنبه در همایش حزب اسلامی کار با عنوان 'بررسی نقش احزاب در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور' در سالن اجتماعات مهتاب اهواز افزود: امروز در سیاست دچار این مشکل هستیم که عده ای درکشان از سیاست درک رشدی است و می گویند 50سال جلو رفته ایم.

وی توسعه را رکن هر کشوری دانست و افزود: توسعه سیاسی شادابی به همراه دارد و شادابی در عرصه سیاست به معنای شادابی اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش ها است و نقطه قوت آن این است که حزب و کار حزبی را آغاز می کردیم.

وی اظهار کرد: طایفه گرایی، فردگرایی، باندگرای و دسته گرایی سراغ ما آمده و از تعالیم بزرگانی چون شهید آیت الله بهشتی غافل مانده ایم.

محجوب افزود: امروز در دولت سایه حرکتی آغاز شده که معطوف به این معناست اما باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی تصریح کرد: رکن توسعه در خطر است و زمانی می توان آن را از خطر نجات داد که احزاب شکل گرفته و توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را عملیاتی کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
comment
0
0
comment طایفه و سنتها و رسوم و مذهب جزء سرمایه های اجتماعی است و لازم است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
comment
0
0
comment انسان بدون اشراف کامل به هویت و سنت و تاریخ معاصر خود نمی تواند به توسعه فرهنگی برسد
comment
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment به هرحال کشورایران بخصوص استان خوزستان ازطایفه های مختلفی تشکیل شده .ولی اگه باز واقعا به سمتی بریم که طایفه گرایی ودسته گرایی وازاین حرفها نباشه فقط هوییت ایرانی ملاک باشه خوب چه بهتر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار