اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۳۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
فرهنگ جنوب


عبدالله کعبی هم به جمع کاندیداها پیوست
درحالیکه بیش از ۱۱ ماه تا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده برخی از سیاسیون زنگ انتخابات را به صدا درآورده و اسب های خود را برای رسیدن به بهارستان زین کرده اند. هر روز که می گذرد اعلام کاندیداتوری رسمی یا غیر رسمی چهره های شاخص در خوزستان رو به فزونی می گیرد. اخیرا نیز عبدالله کعبی که سابقه چندین دوره نمایندگی در مجلس نیز به یدک می کشد و در حال حاضر نیز  قائم‎مقام منطقه آزاد اروند است گفته است که  احتمال نامزدی خود در انتخابات را انکار نمی‎کنم. این نماینده سابق آبادان درباره اظهارات نماینده کنونی این شهرستان مبنی بر اینکه منطقه آزاد اروند طی دو سال گذشته کاری جز انتشار چندین هزار بنر نداشته است و شبهه تبلیغاتی بودن این مسأله با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس گفته است که من احتمال نامزدی خود در انتخابات را انکار نمی‎کنم اما در هیچ بیلبوردی عکس من را نزده‎اند. ضمن آنکه با استانی شدن انتخابات مجلس، این شبهات و گمانه‎زنی‎ها عملا برطرف شده است.

یک خوزستانی بر صندلی ریاست ثبت احوال
سید علیرضا آوایی که پیش از این ریاست دادسرای تهران را برعهده داشت با حکم وزارت کشور ، بر صندلی ریاست سازمان ثبت احوال کشور تکیه زد.  سازمان ثبت احوال دارای سبقه حقوقی بوده و این برای اولین بار است که یک حقوقدان به ریاست این سازمان منصوب می شود. از قرار معلوم مراسم معارفه آوایی همین هفته برگزار خواهد شد.

معضل موبایلی در جلسات
از قرار معلوم شبکه های اجتماعی و علاقه رصد لحظه به لحظه به واتس آپ در برخی مدیران به اوج رسیده و حتا رصد واتس آپی به جلسات رسمی نیز کشیده شده است. در آخرین نشست شورای اداری استان ، بازی کردن با گوشی های هوشمند و خودمشغولی بعضی از مسئولین آفتی بود که به چشم می آمد البته این معضل در دیگر جلسات هم مشهود است.

تجمع شبانه مردم ماهشهر 
در پی تغییرات صورت گرفته در زمینه تعیین محدوده قانونی شهرهای بندر امام و ماهشهر ،  تجمع اعتراضی نسبت به این موضوع در حسینیه ولی عصر ماهشهر تشکیل شد. شهروندان ضمن اعتراض به این تصمیمات طوماری را به منظور جلوگیری از اجرای این تصمیم به امضاء رساندند.

نیم نگاه به میز شهردار اهواز
یک نماینده فعال فراکسیون اقلیت شورای شهر از نیم نگاه جدی استانداری خوزستان به جایگاه آینده شهرداری اهواز خبر داد و گفت که چندین جریان فعال و نیمه فعال که البته این روزها در حال فعالیت چشم گیر هستند؛ به آینده جایگاه و میز پست شهرداری اهواز نگاه جدی دارند.این نماینده این را هم گفت که علاوه بر گروه ها، دسته های مختلف و فعال در بین نمایندگان شورای شهر اهواز و سایر گروه های فعال سیاسی هم، بین رفتن و یا نرفتن شهردار اهواز در حال مطالعات جدی هستند و این احساس را دارند که باید سهمی جدی در آینده مدیریت اول شهرداری اهواز داشته باشند. وی گفت که هرچند که این نشست ها و رایزنی ها به ویژه در روزهای تعطیل ایام نوروز به صورت گسترده ای در حال انجام بود و رفتن و یا ماندن شهردار را در حال بررسی روی میز داشتند؛ ولی به قطع و یقین نمی خواهند دستشان در آینده نظام مدیریتی شهرداری اهواز خالی بماند.

آب شرب خرمشهر به مجلس کشیده شد!
وضعیت وخیم آب شرب خرمشهر و همچنین وضعیت دلخراش و نابسامان خیابان ها و کوچه پس کوچه های این شهر به مجلس کشیده شد و عبدالله سامری از تریبون مجلس ظلم به خرمشهر و کم کاری مسئولین را فریاد کشید. وی گفت که خرابی‌های ناشی از عدم اجرای فاضلاب در خوزستان و باتلاق‌های مرگ که هر از چند گاهی جان عزیزان ما را می‌گیرد تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند.وی این را هم گفت که آیا 8 سال خرابی و بوی باروت و بمب‌های شیمیایی برای این مردم بس نبود که الان بی‌تدبیری همراه با گندآب ناشی از جوی‌های همجوار خانه‌ها و بیماریهای کشف نشده ایام را سر کنیم. آب شرب‌مان آمیخته به فاضلاب است و بوی تعفن آن سینه‌های‌مان را آزرده و سرطان ریه توان‌مان را از بین برده است. با کمترین بارندگی دیگر قادر به تردد درخیابان‌ها نیستیم و عملا سیل زده می‌شویم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment سلام شوشان لطفا از بهبهان اقاي دكتر كيومرث باج نيز اعلام حضور كرده و در حال فعاليت است قطعا ايشان برنده انتخابات اتي خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار