اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
معاون استاندار خوزستان:
خبیر از برگزاری نشست با فعالان سیاسی استان به منظور برگزاری مطلوب انتخابات خبر داد.
 معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان از برگزاری نشست با فعالان سیاسی استان به منظور برگزاری مطلوب انتخابات خبر داد.

فرج الله خبیر  با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای برگزاری مطلوب انتخابات، جلسات متعددی با احزاب، جمعیت ها، گروه ها و تشکل های سیاسی برگزار کردیم و از آنها خواستیم که نقشی را بر عهده بگیرند و فضاسازی را آغاز کنند.

وی افزود: از آنها خواستیم از شخصیت های کشوری دعوت کرده و به این وسیله مشارکت گسترده مردم در همه ابعاد را تبیین کنند.

خبیر با بیان اینکه فضای آزاد برای بیان نقطه نظرات و اندیشه ها در دستورکار است اظهار کرد: سعی می کنیم با فراهم آوردن شرایط لاطم به گونه ای عمل کنیم که همه کسانی که کاندیدا هستند و همچنین گروه های سیاسی به صورت فعالانه در انتخابات نقش داشته باشند.

معاون استاندار خوزستان در ادامه گفت: فرماندار ایذه و بخشدار دارخوین اسفند ماه برای شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا کرده اند.

وی اضافه کرد: هنوز خبری از استعفای مدیران دیگر استان در دست نیست، زیرا بر اساس قانون، شهریور ماه آخرین مهلت تقدیم استعفا است.

خبیر همچنین اظهار کرد: تا چند روز آینده تشکیل ستاد انتخابات استان و کمیته های مرتبط از سوی وزارت کشور ابلاغ می شود و اقدامات استانی نیز بر همین اساس انجام خواهد گرفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment آقای خبیر شما شناختی از بافت قومی و جمعیتی این استان نداری و همش چسبیدی به چند تا فعال سیاسی و بقیه رو رها کردی. شما هم لطفا پیام های مخاطبان رو گزینشی انعکاس ندید جناب سردبیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار