شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان :
درویش در تشریح ریشه های بیانات رهبر انقلاب گفت: در این نامگذاری مقصود اصلی مقام معظم رهبری نه مردم و یاران انقلاب بلکه خواصی بودند که از حمایت فرزندان دلسوز ملت سر باز می زدند به حدی که ایشان به صراحت پشتیبانی هوشمندانه خود را اعلام فرمودند و سال را سال همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت لقب دادند و این رهنمود پدرانه و خیرخواهانه را به بهترین شکل مطرح ساختند.
هم افزایی درسایه همدلی و هم زبانی، راهکار شکوفایی روابط عمومی ها و برون رفت از مشکلات کنونی است.

این مطلب را جمال درویش مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان روز یکشنبه ششم اردیبهشت ماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی خوزستان در اهواز عنوان نمود.

به گزارش خبرنگار ما درویش با اشاره به رهنمود سال مقام معظم رهبری خطاب به مدیران همکار خود در واحدهای روابط عمومی اظهارداشت: انتظار عموم مردم از ما این است که مانند یک روشنفکر واقعی و کسی که نیاز زمان خود را بشناسد عمل کنیم و براین اساس و علیرغم همه مشکلات و شرایط ناشی از تحریم های ناجوانمردانه دشمنان، در کنار مردم و مسئولین و بلکه پیش از همه اقشار در صحنه حاضر باشیم. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری در تشریح ریشه های بیانات رهبر انقلاب گفت: در این نامگذاری مقصود اصلی مقام معظم رهبری نه مردم و یاران انقلاب بلکه خواصی بودند که از حمایت فرزندان دلسوز ملت سر باز می زدند به حدی که ایشان به صراحت پشتیبانی هوشمندانه خود را اعلام فرمودند و سال را سال همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت لقب دادند و این رهنمود پدرانه و خیرخواهانه را به بهترین شکل مطرح ساختند.

مشاور استاندار همچنین درخصوص اشتراک وظیفه و نزدیکی رسانه ها و روابط عمومی اظهارداشت: در چنین شرایطی، روابط عمومی و رسانه باید به عنوان دو چشم بیدار جامعه برای انجام رسالت خود کاملا هماهنگ و متحد عمل نمایند و در شرایطی که دشمن تا این حد برای ضربه زدن به انقلاب مهیاست، جدایی و مخاصمه میان این دو یار دیرین معنا ندارد.

وی تاکید کرد، انتظار مردم و مسئولین از ما این است که مانند همیشه و بیش از هر زمان، تقویت روحیه و استفاده حداکثری از امکانات برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی صحیح را بکار بریم و اگر در جایی کمبود امکانات به چشم می خورد با ابتکارات و هم افزایی نیروها، این نواقص را برطرف سازیم و بدانیم که همه چیز با امکانات حل نمی شود بلکه در بسیاری از موارد باید امور را با دلسوزی مدیریت کرده و با افزایش بهره وری خصوصا در شرایط دشوار اقتصادی، کارآیی سازمان ها را بالا ببریم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین از استقبال و همکاری گرم روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در برگزاری این جلسه تقدیر کرد و از مهندس ساعی مدیر روابط عمومی شرکت یاد شده به عنوان یک شخصیت فرهنگی تاثیرگذار یاد نمود.

این گزارش حاکیست، برگزاری مراسم بزرگ جشنواره روابط عمومی های استان در اواخر اردیبهشت ماه تحت عنوان جشنواره سلام ، برنامه های مربوط به لقب اعطایی به کلانشهر اهواز به عنوان پایتخت کتاب کشور  و همچنین انتخاب کارگروه های عملیاتی برنامه های روابط عمومی ها، از دیگر مفاد دستور جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان بود که در ادامه این جلسه به آن پرداخته شد.

هومن خورشید معاون مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان نیز در این زمینه با اشاره به اینکه در اواخر سال 93 کلانشهر اهواز از بین بیش از شصت شهر کوچک و بزرگ کشور شایسته دریافت عنوان پایتخت کتاب گشت اظهارداشت: در این رقابت فرهنگی مهمترین موضوعی که مدنظر داوران بود برنامه ها و ایده های فرهنگی مرکز استان خوزستان بود که باعث انتخاب کلانشهر اهواز گردید و در این زمینه دستگاه های مختلف اجرایی هرکدام بخشی از مسئولیت اجرا را متقبل شده اند که باید به قول های فرهنگی خود عمل کنند.


معاون اداره کل روابط عمومی استانداری با ذکر اینکه این رقابت فرهنگی در سطح جهانی نیز با نظارت و کمک بنیاد یونسکو و انجمن بین المللی ناشران و کتابداران نیز در حال برگزاری بوده و باتوجه به ظرفیتهای موجود استان باید برای آن برنامه ریزی شود اظهارداشت:  به یاری خدا پس از اثبات شایستگی ها و استعدادهای فرهنگی خوزستان و با اتکاء به همت علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در این استان پیشرو و مقاوم، امیدواریم بتوانیم به کمک شخصیت های فرهنگی، دانشگاهیان، نویسندگان و جوانان و نوجوانان فرهیخته خوزستانی ، اهواز عزیز را برای ورود در عرصه جهانی این رقابت در سال 2017 آماده کنیم.

این گزارش حاکیست، در ادامه جلسه آقایان بهمنی و فریدونی دوتن از نمایندگان دبیرخانه پایتخت کتاب گزارشی از برنامه های پیشنهادی و دردست اقدام و زمینه های همکاری روابط عمومی ها را در اجرای این طرح مهم فرهنگی مطرح ساختند.

برپایه این گزارش در این جلسه همچنین برنامه های جشنواره سلام روابط عمومی استانداری مطرح و نحوه همکاری دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه این جشنواره در روز 27 اردیبهشت ماه، روز ملی روابط عمومی و اطلاع رسانی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این جلسه که به میزبانی روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و در محل فرهنگسرای فولاد برگزار گردید، بالغ بر 25 تن از مدیران روابط عمومی های خوزستان شرکت داشتند و به بررسی برنامه های ویژه روز روابط عمومی و ارتباطات در اردیبهشت ماه امسال پرداختند. برپایه این گزارش ، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان به طور ماهانه و هر بار در محل یکی از دستگاههای اجرایی با برنامه ریزی و هدایت اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان برگزار می شود. 

این گزارش حاکیست در این جلسه از سوی روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان اعلام شد که برای اولین بار سند جامع استراتژی روابط عمومی و برنامه پنج ساله این واحد مراحل نهایی تهیه را پشت سر می گذارد که به یاری خدا در اولین همایش مهم روابط عمومی استان خوزستان در روز 27 اردیبهشت ماه رسما از آن رونمایی خواهد شد.

در جلسه این ماه همچنین گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت فولاد خوزستان و همچنین برنامه های آتی این شرکت به اطلاع مدیران روابط عمومی حاضر رسانده شد. در این گزارش که از سوی علیرضا هرمزی نژاد کارشناس برنامه ریزی روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ارائه شد، آمده بود فولاد خوزستان به عنوان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور، در سال 93 بالغ بر یک چهارم کل فولادخام تولیدی در حوزه صنایع معدنی فولادی را در سطح کشور تولید و عرضه نموده است.

دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی و بالاترین ارتقاء امتیازی در سطح تندیس برای سومین سال متوالی، کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان برای سومین سال پی در پی، دریافت عنوان شرکت برگزیده بهره وری در حوزه صنایع معدنی و تولید بالغ بر سه میلیون و 460 هزارتن شمش فولادی ، از جمله مهمترین دستاوردهای این شرکت در سال 93 عنوان گردید.
هرمزی نژاد ابراز امیدواری نمود با حفظ روند توسعه فضای سبز و کنترل آلودگی همزمان با ارتقاء استانداردهای زیست محیطی، شرکت فولاد خوزستان بتواند بزودی عنوان صنعت سبز را از آن خود سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار