شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آبفا اهواز:
مشکلات کیفی و افت فشار در شبکه توزیع آب شرب ناشی از مکش پمپ های آب نصب شده از معضلات بزرگی است که تاثیر خود را با ورود به فصل گرما بیش از پیش نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، سرپرست معاونت بهره برداری این شرکت با بیان مطلب فوق گفت: در آستانه ورود به فصل گرما و علیرغم تلاش های به عمل آمده در افزایش ظرفیت تاسیسات تولید آب و بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر،خطرات ناشی از مکش پمپ های یاد شده کیفیت آب را در نقطه مصرفی تهدید می نماید.

سعید دشتی زاده افزود: " نصب مستقیم پمپ برروی شبکه توزیع بنا به مستندات و قوانین نصب انشعابات آب و فاضلاب و مقررات ملی ساختمان "ممنوع" می باشد.

دشتی زاده عنوان کرد: مفاد قانونی به شرح ذیل جهت آگاهی شهروندان محترم اعلام می گردد:
- نصب مستقیم پمپ برروی شبکه توزیع آب عامل افت فشار و ایجاد آلودگی در آب آشامیدنی است.
- در زمان پرفشاری شبکه (در صورت نصب مخزن)، آب سالم را ذخیره نموده و در پیک مصرف از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهید بود.
- نصب مستقیم پمپ برروی انشعاب آب مخالف با مقررات ملی ساختمان است.
- برای اینکه همواره دارای ذخیره آب آشامیدنی سالم باشید، به مقررات ملی ساختمان احترام بگذارید.
- براساس مبحث 16 این مقررات با نصب مخزن نسبت به ذخیره سازی آب سالم در زمان پرفشاری شبکه اقدام نموده و آب مصرفی درون منزل خود را با نصب پمپ برروی مخزن تامین فرمایید.
وی در پایان اعلام کرد: براساس گزارشات و تحلیل های کیفی بهداشتی، کلیه آلودگی های آب مربوط به آن دسته از مشترکین است که پمپ آب را مستقیما به انشعاب آب منزل وصل کرده اند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
سیدسبحان موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment سلام
منظور از آب آشامیدنی چیست؟؟
کدامیک از مدیران شرکت آب و فاضلاب در خانه دستگاه تصفیه آب ندارند.
کدامیک میتوانند از آب شهری بیاشامند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment جناب مدير محترم شوشان علت اينكه به مجموعه خدمات شركت اب تساهل وتسامح را نمي دانم. اما نكته اي را درخصوص مطلب مممنوعيت استفاده از اب به عرض مي رساند چنين قانوني در كدام مرجع ذي صلاح وضع شده واگر چنين نيست و اين موضوع يك امر قرار دادي است بايد به ان طرف قرارداد كه همان مشترك است لحاظ گردد چگونه بايد نسبت به تحويل وتوزيع اب شرب استاندارد توجه نداشت در هر صورت اين استنباط وجود دارد كه سرانه شما به همه ابعاد خدمات كيفي اب توجهي ندارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment جناب مدير محترم شوشان علت اينكه به مجموعه خدمات شركت اب باتساهل وتسامح رفتار مي كنيدرانمي دانم. اما نكته اي را درخصوص مطلب مممنوعيت استفاده از اب به عرض مي رساند چنين قانوني در كدام مرجع ذي صلاح وضع شده واگر چنين نيست و اين موضوع يك امر قرار دادي است بايد به ان طرف قرارداد كه همان مشترك است لحاظ گردد چگونه بايد نسبت به تحويل وتوزيع اب شرب استاندارد توجه نداشت در هر صورت اين استنباط وجود دارد كه رسانه شما به همه ابعاد خدمات كيفي اب توجهي ندارد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
comment
0
0
comment خدارا شکر یکی پیدا اینهمه ما گفتیم آنها قبول کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار