شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: جستجو برای یافتن سرنخی از رزیدنت مفقود شده بیمارستان رازی اهواز هنوز ادامه دارد.
سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: چند روز پیش با اعلام مفقودی یک دختر از سوی خانواده اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی نیروی انتظامی خوزستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این دختر رزیدنت بیمارستان رازی اهواز بود، افزود: تاکنون هیچ سند و مدرکی دال بر کشته شدن یا زنده بودن این دختر وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پاسخ به این سئوال مهر که شایعاتی مبنی بر پیدا شدن جسد این دختر وجود دارد، گفت: این شایعات کذب بوده و صحت ندارد. تا کنون هیچ سندی از نگهداری دختر، ربوده شدن، با اختیار خود رفتن و یا کشته شدن وی وجود ندارد.

موسوی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی خوزستان تمام تلاش خود را در راستای کشف ماجرا انجام می دهند. این دختر هنگام مفقود شدن در محل کار و یا هنگام خروج از محل کار نبوده است. در حقیقت وی بدون مراجعه به محل کار مفقود شده است.

بر اساس توضیحات ارسالی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  رزیدنت مورد اشاره شاغل در بیمارستان رازی اهواز در پایان وقت اداری مورخ اول اردیبهشت 94 و پس از انجام وظایف خود، محل کار را ترک نموده است.

بر اساس این توضیحات، در برنامه کشیک قرار نداشته و طبعا در ساعات خارج از وقت اداری نیز موظف به حضور در بیمارستان نبوده، در روز چهارشنبه مورخ دوم اردیبهشت94 ایشان در آزمون ارتقاء دستیاری حضور نیافته و با توجه به عدم حضور نامبرده در نوبت کاری بعدی، با ایشان تماس و به دلیل عدم پاسخگویی مکرر به تماس‌ها و در دسترس نبودن تلفن همراه نامبرده، موضوع بلافاصله به خانواده مشارالیها و سپس به مقامات ذیصلاح قضایی و انتظامی اطلاع داده شد که مراتب از سوی مقامات مربوطه در حال پیگیری می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار