شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
خدادادی با تاکید بر حمایت از بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بیماران صعب العلاج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن شناسایی بیماران نیازمند، حمایت های پوششی بسیار خوبی از آنها صورت می گیرد و بخشی از هزینه های آنها توسط جمعیت هلال احمر تأمین و تقبل می شود.
عیادت مدیرعامل هلال احمر خوزستان از بیماران بستری در بیمارستان شفا

به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن حضور در بیمارستان شفا و بازدید از بخش های مختلف آن، از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.

دکتر علی خدادادی در حاشیه این دیدار گفت: یکی از بخش های عمده فعالیت های جمعیت هلال احمر در ارتباط با حوزه بهداشت و درمان است و به همین جهت و با در نظر گرفتن نزدیکی فعالیت های این دو بخش، با هماهنگی ها و همکاری هایی که با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز داشته ایم، توانسته ایم بخشی از فعالیت های حوزه بهداشت را تقبل کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر حمایت از بیماران صعب العلاج گفت: در حوزه بیماران صعب العلاج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ضمن شناسایی بیماران نیازمند، حمایت های پوششی بسیار خوبی از آنها صورت می گیرد و بخشی از هزینه های آنها توسط جمعیت هلال احمر تأمین و تقبل می شود.

خدادادی خاطرنشان ساخت: با توجه آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور شرایطی فراهم شده است که بیمارانی که در تنگنا هستند مشکلات آنها حل شود و در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار