اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
امام جمعه خرمشهر با اشاره به تأخیر در روند انتخاب شهردار خرمشهر گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر باید تا هفته آینده شهردار را انتخاب و معرفی کنند. 

حجت الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به جنایات گسترده آل سعود در یمن اظهار داشت: همه مسلمانان در قبال ملت یمن مسئول هستند و باید برای کمک رسانی به آن‌ها اقدام کنند.
وی افزود: بازرسی از کشتی حامل کمک‌های مردمی ایران غیر ممکن است چرا که ایرانی‌ها هیچ وقت اجازه خدشه دار شدن عزت خود را نمی‌دهند.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: آل سعود دست نشانده استکبار در سرزمین‌های حجاز هستند و عنوان خادمی حرم نامی است که برای خود آن‌ها برای خود برگزیدند. در حقیقت ان‌ها هیچ نشان از اسلام و مسلمانی ندارند.

وی عنوان کرد: آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود در برابر ملت‌ها عمل نکرده و این خلق و خوی ان‌ها سبب شد که مقام معظم رهبری فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تأخیر در روند انتخاب شهردار خرمشهر گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر باید تا هفته آینده شهردار را انتخاب و معرفی کنند.

وی افزود: در این هفته فقط به همین مقدرا که تذکر است کفاف می‌کنم و در صورتی که تا هفته آینده شهردار خرمشهر انتخاب نشود آنچه که باید در این هفته می‌گفتم را هفته آینده اعلام می‌کنم.

منبع: تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار