شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
دکتر خدادادی عنوان کرد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: مهمترین دستاورد شهدا تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هم در شروع انقلاب و هم بعد از انقلاب و به خصوص در زمان جنگ علی رغم فشارهای بین المللی توانسته با حفظ تمامیت ارضی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: باید نگاهی افتخار آمیز به شهدا داشته باشیم نه نگاه امتیاز آمیز زیرا این نوع نگاه ما را از خانواده شهدا دور می کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی خدادادی در آیین تجلیل از خانواده های شهدا در سالن جسات هلال احمر خوزستان اظهار کرد: اگر فرهنگ شهادت در جامعه ترویج شود، نیازی به فشارها نداریم چون تأسی به شهدا فعالیت های اجتماعی ما را تسهیل می کند و باید نگاهی افتخار آمیز به شهدا داشته باشیم نه نگاه امتیاز آمیز زیرا این نوع نگاه ما را از خانواده شهدا دور می کند.

وی افزود: شهدا بهترین راهبرد و الگو در مقابله با تهاجم فرهنگی هستند و وقتی شهدا را داریم نیازی به ایجاد محدودیت فرهنگی نداریم و اگر مسئولان نظام به شهدا توجه کنند، می توانند بدون هیچ دغدغه ای و با ترویج معنویت، باعث توسعه پایدار جامعه شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: مهمترین دستاورد شهدا تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی  است که هم در شروع انقلاب و هم بعد از انقلاب و به خصوص در زمان جنگ علی رغم فشارهای بین المللی توانسته با حفظ تمامیت ارضی حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهد.

دکتر خدادادی با بیان این که ارزش و اعتبار شهدا بین مردم باعث شده تا جناح ها نگاه ویژه ای به شهدا داشته باشند، ادامه داد: تکثر شهدا سبب انسجام ملی و وحدت شده است و شهدا دستاوردهای مهمی را برای ما به ارمغان آورده اند.

وی عنوان کرد: شهدا همیشه به صورت مداوم حافظ منافع ما بوده اند و یکی از کارهایی که باید به عنوان وارثان آنها انجام دهیم آن است که نباید آنها را فراموش کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: شهدای ما به عنوان منبع بیکران فرهنگی شرایطی را فراهم کرده اند که معنویت فرهنگی را از آنها داشته باشیم و حداقل چیزی که به عنوان میراث داران شهدا باید بدان توجه داشته باشیم توجه ویژه به خانواده شهدا است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار