اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۵۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
مدیرکل بازرسی , مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری خوزستان:
درچارچوب تاکیدات استاندارمحترم و معاون سیاسی و اجتماعی ایشان , موضوع اراضی موقوفات رامشیر درفضای همدلی و با تعامل و اقناع مردم شریف رامشیر پیگیری و راهکارهای مناسب برای حل این مشکل ارایه گردید که خوشبختانه منتج به نتیجه مثبتی نیز شد.
 سید کریم سید  نور مدیرکل بازرسی , مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری خوزستان اعلام کرد که با پیگیرهای انجام شده , اداره کل ثبت اسناد استان خوزستان , موافقت خود را با حل مشکل سه دانگ از اراضی رامشیراعلام کرد.

 سید نور افزود: درجلسه مورخ 21 /2/94 که درخصوص حل و فصل مشکل سه دانگ از اراضی رامشیر درمحل فرمانداری این شهرستان با حضور مدیرکل ثبت اسناد استان خوزستان ومعاون ایشان و نیز  رییس اداره ثبت اسناد و املاک رامهرمز و مدیرکل اوقاف و فرمانداررامشیر برگزارشد , مقررگردید:

1- برای صدور سند سه دانگ مشاع از شش دانگ عرصه املاک درتصرف مالکان رسمی شهرستان رامشیر برابر مقررات , نیازی به موافقت یا استعلام از اداره اوقاف و امورخیریه وجود ندارد.

2-  برای صدور سند سه دانگ مشاع از شش دانگ اعیان املاک رامشیر پس از صدورسند مالکیت سه دانگ مشاع ازشش دانگ عرصه اعیانی به نام مالکین رسمی برابرمقررات , نیاز به موافقت و استعلام از اداره اوقاف وجود ندارد.

  سید نور افزود: درجلسه بررسی وضعیت اراضی موقوفه رامشیر که درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد جمعی از  مسئولان استانی و  معتمدین محلی نیز حضور داشتند .در این جلسه، سید محمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مهدی اقبال مدیر‌کل ثبت و املاک استان در خصوص موقوفه بودن اراضی رامشیر و چگونگی مراحل اخذ سند مطالبی را بیان کردند.

  مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان  افزود:  درچارچوب تاکیدات استاندارمحترم و معاون سیاسی و اجتماعی ایشان , موضوع اراضی موقوفات رامشیر درفضای همدلی و با تعامل و اقناع مردم شریف رامشیر پیگیری و راهکارهای مناسب برای حل این مشکل ارایه گردید که خوشبختانه منتج به نتیجه مثبتی نیز شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
comment
comment
حاج صادق بنی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
2
1
comment درود بر مدیر کل فعال استانداری سردار سید نور
comment
سید جلیل آلبوشوکه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
2
1
comment آقای سید نور مرد روزهای سخت می باشد ایشان شایستگی تام جهت انتصاب به پست معاونت های استانداری را دارا می باشد.
comment
بنی سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
2
1
comment سید نور نه تنها به واسطه تفویض اختیاری که استاندار محترم به ایشان در جهت حل مسائل و اختلافات حقوقی دستگاه های تابع استانداری نموده است بلکه ایشان مورد وثوق عشایر و طوایف استان در جهت رفع اختلافات نیز بوده است که بنده خود بارها شاهد آن بوده ام.
comment
نخبه رامشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
0
2
comment سلام
واقعا خنده دار است ،طوری تیتر زده شده است انگار فتح الفتوحی صورت گرفته است،درصورتی که بحث اصلی رامشیر این نیست،بحث اصلی انتقال زمین های است که یک زمانی در راستای قانون اصلاحات ارضی به زارعین بومی آن محل از سوی دولت انتقال پیدا کرد و بعدها سازمان اوقاف با ادعای موقوفه بودن آنها ،تمام اسناد زارعین و متصرفین را باطل کرد و مردم رامشیر را هم از تصرفات خود و هم قانون اصلاحات ارضی محروم کرد و الان هم اگر چه در قالب تبدیل به احسن موقاف ،اوقاف می تواند زمین های متصرفین را پس دهد ولی به دلیل درآمد بالا این کار نمی کند دولت هم حاضر به دادن معوض به اوقاف و مردم نیست.البته در زمان رئیس سابق سازمان اوقاف کشور و مدیرکل وقتش این اقدام صورت گرفت ولی بعدها به دلایلی متوقف شد.حالا جناب سید نور باید دنبال حل این قضیه باشد همین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
0
2
comment تکلیف 3 دا مابقی؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
comment
0
2
comment تکلیف 3 دانگ مابقی؟
comment
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment زمان آقای حیدر مصلحی سازمان اوقاف و مدیریت اداره اوقاف استان سیدعبدالرضا حسینی این مشکل پیگیری و حل شد ولی به آخر نرسید چون مصلحی عوض شد و سیاست مدیر اوقاف آقای محمدی چیز دیگری بود.. ما عده ای کشاورز فقیریم خدا خیرش بده سیدعبدالرضا کاری برای ما کرد تا عمر داریم دعاش میکنیم
پاسخ ها
comment
علوان سواری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
comment سلام
آقای سیدعبدالرضا حسینی فر مدیرکل بومی لایقی بود که به دلیل مقاومت در برابر پایتخت نشین ها و مطالبه حقوق مردم و پیگیری نیات واقفین و خرج کردن درآمد بقاع متبرکه و موقوفات در استان خوزستان ،ا.....در زمان ایشان طرح فروش موقوفات متصرف شده توسط ساکنین رامشیر در قالب طرح تبدیل به احسن موقوفات و اخذ معوض در برابر آن ها پیگیری و مورد تایید نمایده ولی فقیه در سازمان اوقاف جناب مصلحی که فردی انقلابی بود رسید اما با عوض شدن این دو بزگوار و .... و دلسوز مردم رنج دیده رامشیر ،این طرح برای اوقاف غیر اقتصادی اعلام شد.و....
comment
مالک حیاتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment عجب عکس غرورانگیزی انداخته اند جناب سیدنور.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار