اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
فرماندار اهواز:
ارزانی اضافه کرد:مدیرانی که قصد نامزد شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند، از 28 خرداد تا چهارم تیر فرصت دارند از سمت فعلی خود استعفا دهند.
فرماندار اهواز گفت: با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی برخورد می کنیم.

به گزارش ایرنا، اسماعیل ارزانی بیرگانی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان اهواز که در سرسرای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در عمل وارد امور مربوط به انتخابات شده ایم، اظهار کرد: نخستین مساله از نظر مجریان، برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات در صحت و سلامت است.

وی گفت:به عنوان مجریان انتخابات مکلف هستیم با هر کسی که بخواهد امکانات و اشخاص را به سمت و سوی خاصی سوق دهد برخورد کنیم.

وی اضافه کرد:مدیرانی که قصد نامزد شدن در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند، از 28 خرداد تا چهارم تیر فرصت دارند از سمت فعلی خود استعفا دهند.

وی اظهار کرد: نوشتن استعفا شرط نیست بلکه قبول استعفا شرط است بنابراین در صورتی که بطور مثال یکی از شهرداران بخواهد نامزد انتخابات شود، استعفای او باید در شورا تصویب شود.

ارزانی بیرگانی همچنین با اشاره به اظهارات آیت اله حیدری امام جمعه اهواز درباره لزوم خدمات رسانی به بخش غیزانیه گفت: محرومیت در این بخش زیاد است از جمله مشکل آب آشامیدنی این بخش که از سال های گذشته بوده است.

وی افزود: 21 مدرسه فرسوده این روستا در کانکس دایر می شود که با توجه به نفتخیز بودن این بخش هماهنگی با شرکت نفت صورت گرفته و قرار است این مدارس بازسازی شود.

*اعزام دو هزار زایر به حرم مطهر امام خمینی(ره)

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز نیز در این نشست از اعزام دو هزار نفر زایر به مرقد امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

علی مظفری با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و 15خرداد، از مدیران ادارات خواست که امکانات خود را برای برگزاری این دو مناسبت در اختیار متولیان گذاشته و در این برنامه ها مشارکت کنند.

وی همچنین اظهار کرد: همایش نماز ششم خرداد در اهواز برگزار می شود که در آن از تمام خادمان این حوزه تقدیر به عمل می آید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
comment
1
0
comment جناب فرماندار ایا شماهم جز تغییرات هستید?
comment
پسر اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment اره اقای مشاور .... با ماشین بیت المال و.......اعلام کاندیداتوری کرد
comment
یه بنده خدا که از نزدیک تلاش آقای ارزانی رو میبینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment کاش با این مرد شریف همکار بودید و از نزدیک تلاشهای این مرد بزرگوار رو میدیدین و کاش ما از اینجور افراد 4 تا 5 نفر تو استان داشتیم تا استانمون و شهرمون زمین تا آسمون تغییر میکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار