شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸

شوشان: اولين جلسه كارگروه زنان و خانواده در سال جديد به رياست سيد كريم حسيني معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان و با دستور كار اجراي طرح آئين زندگي متعالي در استان تشكيل شد.

معاون استاندار در اين جلسه با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل ابراز اميدواري كرد مديران استان نمايندگان خوبي براي مكتب ايشان باشند .

حسيني با تاكيد بر اهميت نهاد خانواده و برنامه ريزي هاي اين حوزه تاثير گذار در استان با انتقاد از عدم حضور برخي مديران كل در جلسات تصميم ساز و اساسي استان خواستار نگاه عميقتر اين مديران به حوزه هاي مهم و مؤثر استان نظير حوزه زنان و خانواده شد.

معاون سياسي اجتماعي استاندار تصريح كرد : با توجه به جمعيت 5/4 ميليوني استان و تنوع قوميتي و پراكندگي جمعيتي اقوام استان لزوم برنامه ريزي صحيح و دقيق در حوزه هاي مختلف و بخصوص حوزه زنان و خانواده به خوبي احساس مي شود .

مديركل امور بانوان و خانواده نيز در جمع اعضاء حاضر ابراز اميدواري كرد تشكيل جلسات كارگروه زنان و خانواده ، طرح موضوعات و پيگيري هاي صورت گرفته در اين جلسات موجبات ارتقاء حوزه زنان و خانواده در استان را فراهم آورد.

مريم حيدريان با اشاره به دستور كار اين جلسه مبني بر اجراي آموزش مهارتهاي زندگي در قالب طرح آئين زندگي متعالي گفت : اين طرح داراي مصوبه شوراي اجتماعي كشور است و در سفر دور سوم رياست محترم جمهور به استان خوزستان به صورت اختصاصي مصوبه اجرايي در استان خوزستان را دريافت كرد.

مشاور استاندار گفت : در حال حاضر در اغلب ادارات و دستگاههاي اجرايي آموزشهاي پراكنده اي در زمينه مهارتهاي زندگي ويژه كاركنان هردستگاه ارائه مي شود و با اجراي طرح آئين زندگي متعالي اين آموزشهاي كپارچگي و انسجام بيشتري خواهند يافت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار