شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۴۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
بازدید آیت الله حسن زاده از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز
رشد چشمگیر و بی سابقه در جذب دانشجو و برنامه ریزی دقیق و نیاز سنجی در جهت ایجاد رشته های جدید و مورد نیاز صنایع استان و همچنین تربیت تکنسین ماهر و متدین یکی از افتخارات مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز است.
فضای با نشاط و فرهنگی دانشگاه نشان از عزم جدی مسؤلین برای ترویج فضایل اخلاقی و اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز، آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در بازدید از مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی ضمن آشنایی با فعالیت های آموزشی و پژوهشی فعالیت های فرهنگی و دانشجویی را بصورت ویژه مورد بررسی و ارزیابی قرارداد و گفت: آموزش و ترویج علم در بین جوانان از صفات انبیای الهی است که در وجود اعضای جامعه دانشگاهی و اساتید متجلی شده است.

امام جمعه موقت اهواز تجهیزات و امکانات موجود در فضاهای آموزشی و گارگاهی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت : مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز پتانسیل بسیار خوبی برای پوشش دادن نیازهای آموزشی صنایع استان خوزستان دارد و همه شاغلین در دستگاههای دولتی و حتی ادارات خصوصی نیز که به طریقی با صنایع در ارتباط هستند از طریق این مرکز می توانند نسبت به رفع نیازهای آموزشی پرسنل خود در صنعت از طریق این مرکز اقدام نمایند.


آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در این بازدید در میان جمع ریاست، معاونیت ها، پرسنل و اساتید این مرکز آموزش عالی با تجلیل و تقدیر از فعالیت های انجام شده از زمان تأسیس تا کنون در ادامه تصریح کرد: با توجه به بررسی سوابق و فعالیت های انجام شده در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز، با وجود نوپا بودن می توان این موضوع را درک کرد که مدیران جوان و انقلابی دانشگاه با روحیۀ جهادی خود منشاء تحولات بسیار بزرگ و بی بدیلی در جهت توسعۀ این مرکز شده اند.

وی در ادامۀ این بازدید از نزدیک در جریان روند اقدامات فرهنگی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز قرار گرفت و ضمن بازدید از نمایشگاه وهابیت که هم اکنون در محوطه بیرونی ساختمان مرکزی دایر است گفت: فضای با نشاط و فرهنگی دانشگاه نشان از عزم جدی مسؤلین برای ترویج فضایل اخلاقی و اسلامی دارد.

امام جمعه موقت کلانشهر اهواز با اشاره به اهمیت تحصیلات و تخصص در همه مشاغل تصریح کرد: کسب علم فراگیر است و محدودیت سنی و شغلی ندارد و این در حالی است که علم به تنهایی نمی‌تواند کارساز گردد و می‌بایست با تقوا و تزکیه هوای نفسانی همراه باشد که این امر در دانشگاه ها از طریق فرهنگسازی امکان پذیر می گردد.


گفتنی است در این بازدید مهدی محمدزاده ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز در گزارشی از روند فعالیت های مرکز ابراز امیدواری و افزود:  این مجموعه به عنوان اولین مرکز آموزش عالی در حوزه صنعت استان فعالیت خود را با 183 دانشجو و در 4 رشته در مقطع کاردانی آغاز کرد و با گذشت 6 ترم از شروع به کار این مرکز در حال حاضر 3500 دانشجو در این مرکز دو مقطع کاردانی و کار‌شناسی با 21 رشته صنعتی مشغول به تحصیل هستند.


وی در پایان افزود: رشد چشمگیر و بی سابقه در جذب دانشجو و برنامه ریزی دقیق و نیاز سنجی در جهت ایجاد رشته های جدید و مورد نیاز صنایع استان و همچنین تربیت تکنسین ماهر و متدین یکی از افتخارات مرکز آموزش عالی علمی کاربردی لوله سازی اهواز است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment ایا در این استان قحط الرجال است که اقای.. یک مدرک... و سن کم مسول دو دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی و شهرداری اهواز شود؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار